ISO filer
Fra : Helgi Magnusson

Dato : 23-08-03 12:31

Jeg har lige hentet mandrake cd 1,2 og 3 iso filer, så er det jeg ville høre
om man skal pakke dem ud via fx. Winiso før man brænder dem på en cd eller
om man kan brænde dem direkte.. ?

--
______________
Med venlig hilsen

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 23-08-03 12:59

In article <3f475062$0$13170$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Helgi Magnusson wrote:
> Jeg har lige hentet mandrake cd 1,2 og 3 iso filer, så er det jeg ville høre
> om man skal pakke dem ud via fx. Winiso før man brænder dem på en cd eller
> om man kan brænde dem direkte.. ?

Du skal bare brænde dem direkte via et program der kan brænde iso images.
Under linux kan cdrecord bruges.

Thomas

Fra : andy

Dato : 23-08-03 18:04

Helgi Magnusson wrote:
> [...]
> om man skal pakke dem ud via fx. Winiso før man brænder dem på en cd eller

Nej de skal brændes som iso format, i win bruger eks neobuner. men pak
dem ikke ud, eller bræn dem heller ikke som et andet format.

Fra : Black Rose

Dato : 24-08-03 16:02

Hvis du har mulighed for en windows maskine så skal du bare gøre sådan her:

Start Neroburn
File --> Burn Image --> Find din image på Maskine --> brænd

Nero kan godt tage *.ISO filer ;)