MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Program til passwords
Fra : Klitgaard

Dato : 23-08-03 11:52

Søger et lille program der kan gemme logins og passwords.
Det må gerne selv være beskyttet af et password :)

/Klitgaard

Fra : Klitgaard

Dato : 23-08-03 11:59

"Klitgaard" <mrsmooth@FJERNDETTEprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Søger et lille program der kan gemme logins og passwords.
> Det må gerne selv være beskyttet af et password :)

....og helst freeware

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 23-08-03 12:10

> ...og helst freeware

Hej Klitgaard
Der er flere nogle bundkortspruducenter har dem b.la. MSI men personlig
foretrækker jeg et lille program fra Danmark lavet af Steen Hjelmstrand
nemlig Stone's KeyKeeper det er freeware og så virker det og er ikke ret
stort, kan være på en floppydisk og så kan den jo gemmes. Gå ind på
www.stoneware.dk der er flere gode programmer.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 23-08-03 12:17

On Sat, 23 Aug 2003 12:59:28 +0200, Klitgaard wrote:

> ...og helst freeware

PINs klarer vist det.
http://www.mirwoj.opus.chelm.pl/winfreeware/pins.html

--
Lars

Fra : Vagn K. Poulsen

Dato : 24-08-03 07:56

On Sat, 23 Aug 2003 13:17:06 +0200, Lars Jørgensen
<fake@email.invalid> wrote:

>PINs klarer vist det.
>http://www.mirwoj.opus.chelm.pl/winfreeware/pins.html

noget må være gået galt (?) - denne link siger at filen ikke
eksisterer !
hilsen,
Vagn

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-03 13:30

"Klitgaard" <mrsmooth@FJERNDETTEprivat.dk> wrote in message
> Søger et lille program der kan gemme logins og passwords.
> Det må gerne selv være beskyttet af et password :)
>
> /Klitgaard

Password Safe:
http://www.counterpane.com/passsafe.html

vh/PBJ

Fra : Steen Jeberg

Dato : 24-08-03 06:17

"Peter B. Jensen" <pebeje[nospam]yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Prøv at tjekke ROBOFORM, det er freeware oa kan det du efterlyser:
http://www.roboform.com/dk/index.html

mvh steen