Tele2adsl status virker...
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-08-03 11:34

Hej

Tele2´s adsl status på http://www.tele2adsl.dk/status/ ser ud til blive
opdateret.. Jeg var ved at blive skeptisk.. Da der ikke var opdateret på
siden længe og der blev ved med at stå 5-10 dage for yderligere ting i sagen
om installationsdato..
Jeg fik dog også en mail den 8 i denne måned... Men nu står der sørme idag,
at jeg vil få installeret den 8/9

Det fik jeg også afvide da jeg prøvede at ringe til TDC for et par dage
siden.. Der spurtge jeg om hvornår min nuværende adsl vil blive taget fra..
Og der sagde de den 8/9 også.....

Men så er det jeg bare ikke liige fatter.. For jeg valgte at jeg ville have
det installeret efter den 15/9 Da min opsigelsesperiode først udløber den
14/9 ved TDC.....

Og da jeg bestilte stod der på siden, at hvis man havde opsigelsesvarsel
ville det først blive installeret derefter.. og de ville respektere først at
installere efter den dato man havde valgt....

Så nu ser det ud til at jeg skal betale adsl abonnement til TDC i 7dage,
efter det er nedtaget.... Det er godtnok kun omkring 80,- så det overleverer
jeg nu nok også.

Fra : Claus O

Dato : 23-08-03 14:14

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote

> Men så er det jeg bare ikke liige fatter.. For jeg valgte at jeg ville have
> det installeret efter den 15/9 Da min opsigelsesperiode først udløber den
> 14/9 ved TDC.....

TDC kan "sagtens" finde ud af reguleringer pr. dag, så det behøves
ikke at falde sammen med perioder........

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-08-03 16:21

Den Sat, 23 Aug 2003 15:14:07 +0200, skrev Claus O:

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote

> TDC kan "sagtens" finde ud af reguleringer pr. dag, så det behøves
> ikke at falde sammen med perioder........

Ja det er nok rigtigt.. Men det var nu ikke lige det der var problemet

Jeg fik oprettet mit adsl den 14/3 og 6 måneders opsigelse, er jo så den
14/9.. Og når det bliver lukket før de 6 månedere, står der i betingelser
for TDC adsl bredbånd, ast man skal betale resten af tiden, indtil
abonnementet rettidigt kunne opsiges.

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 24-08-03 17:47

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
>
> Så nu ser det ud til at jeg skal betale adsl abonnement til TDC i 7dage,
> efter det er nedtaget.... Det er godtnok kun omkring 80,- så det

Hej

om deres status virker tja cirka 2 uger efter at min adsl var kommet op og
køre problemfrit kiggede jeg på tele2´s status side for sjovt hehe der fik
jeg den besked at mit adsl var blevet afvist pga at jeg havde adsl hos anden
udbyder hehe den eneste udbyder jeg har adsl hos er hos Tele2 xD
men fuck det mit adsl hos tele2 køre perfekt og jeg er godt tilfreds med mit
skifte so far

Hans Henrik Andersen