MS Windows
briani 27239
Windows "fryser" i spil og video
Fra : Belial

Dato : 23-08-03 11:24

Jeg bruger Windows XP Pro og kører jævnligt diskdefragmentering på den. Mit
problem består i, at systemet fryser i meget kort tid - alligevel nok til at
det irriterer meget. Problemet forefindes i spil og hvis jeg ser video.
Spiller jeg f.eks. et spil, så kan spillet fryse i et par millisekunder,
hvorefter jeg kan spille videre, dog har spillet selv fortsat i den tid,
hvor systemet var frosset. Det irriterer specielt meget i f.eks. bilspil,
hvor man hurtigt ryger af banen, når dette sker, da man jo reelt ikke kan
styre bilen imens fænomenet forekommer. Hvis jeg ser videoklip, fryser den
også i meget kort tid. Her gør det måske ikke helt så meget, men det er da
stadig lidt irriterende. "Frysningen" forekommer kun engang imellem - måske
hvert minut eller hvert andet minut. Er der nogen, der ved, om det kan
udbedres? Fænomenet opstår ikke fordi jeg har for høj opsætning i spil. Jeg
har prøvet at eksperimentere, men det hjælper intet.

Fra : 3066@c.dk

Dato : 24-08-03 05:24

Man bør først og fremmest tænke på,at Windows ikke er ikke en Playstadion
eller Xbox det er en PC til data og derefter til spil . Der er det Windows
programmerne er lavet til,uanset hvad Windows siger eller skriver !!derfor
skal du selfølgelig kunne spille på din PC.men personlig har jeg altid
syntest,at Windows og også især XP er blevet så stor,at det næsten er
umugeligt ikke at få problemmer med visse programmer,der sker konfligter det
må man leve med.Min knægt bliver tit sur over,at ikke alle spil er lige så
gode i Windows som i hans Playstation.Det er vel også nok en af grundene
til, at!! Hr. Bill Gagetes og Microsoft har lavet Deres X Box.

mvh.u3066