MS Windows
briani 27239
Windows opdate fejl ?
Fra : Jane

Dato : 23-08-03 10:53

Når jeg prøver at opdater windows via Windows opdate, får jeg følgende fejl

"Windows opdate-fejl fejlnummer (Ox800A138F)"

og fejlmeddelsen kommer, når den starter med at søge efter tilgængelige
opdateringer.

Jeg har 2 komputer i netværk, og begge med Windows 98se, og den ene er der
ikke nogen problemer med, og det har der heller ikke været med den anden
før nu.

Håber, der er nogen derude, som kan hjælpe
--
Venlig Hilsen
Jane

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-08-03 11:03

In dk.edb.system.ms-windows, Jane wrote:

>"Windows opdate-fejl fejlnummer (Ox800A138F)"

Findes her: <http://v4.windowsupdate.microsoft.com/troubleshoot/>,
under "Problem Downloading/Installing a Software (Non-Driver) item".

De skriver godt nok:

Issue Applies To:
- Windows 2000
- Windows XP

.... men de nævner Windows 98 i teksten, så det er vel et forsøg værd.

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : Jane

Dato : 23-08-03 15:34

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> wrote in

> [...]
> - Windows 2000
> - Windows XP
>
> ... men de nævner Windows 98 i teksten, så det er vel et forsøg værd.

Tusind tak for linket, jeg gjorde som beskrevet, slettede alle filer i
Programmer/windows update, og så virkede det hele igen :)

--
Venlig Hilsen
Jane

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-08-03 18:09

In dk.edb.system.ms-windows, Jane wrote:

>Tusind tak for linket

Velbekomme.

>jeg gjorde som beskrevet, slettede alle filer i Programmer/windows
>update, og så virkede det hele igen :)

Så ved vi da at det ikke kun gælder for Windows 2000/XP.