MS Windows
briani 27239
inaktiv ikon
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 23-08-03 09:42

Jadav!

Jeg har to netværkskort i min pc'er, et til internet og et til en anden
pc'er.

I XP kan man skjule inaktive ikoner, men åbenbart ikke sådan et der
fortæller at et netværk ikke er tilsluttet.

Jeg har i startsmenuen fortalt at den altid skal skjule dette ikon, jeg jar
i netværks indstillinger fortalt at jeg ikke vil se ikonet i proceslinien.

Alt dette hjælper ikke en disse.

nogle forslag ???

M.v.h.
Hans Nikolajsen
Homepage: http://home1.stofanet.dk/jadav/

Fra : Bach|DK|

Dato : 23-08-03 11:28

> [...]
>
> Jeg har i startsmenuen fortalt at den altid skal skjule dette ikon,
> jeg jar i netværks indstillinger fortalt at jeg ikke vil se ikonet i

Har også lagt mærke til problemet men kan ikke umiddelbart se nogen løsning.
Jo, at deaktivere netkortet når du ikke bruger det ;)

--
Michael Bach

ICQ#: 56140045
OE Quotefix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 23-08-03 11:17

Jadav igen.

Det er jo også en løsning ((c:

Fra : Leo E

Dato : 23-08-03 14:13

"Hans Nikolajsen" <hans_n@stofanet.dk> wrote in message news:<3f4728cf$0$26603$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> [...]
> i netværks indstillinger fortalt at jeg ikke vil se ikonet i proceslinien.

Systrayx kan det der: http://www.xdesksoftware.com/downloads.html
Hilsen: Leo