MS Windows
briani 27239
XP Startsmenu
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 23-08-03 09:32

Jadav!

I XP's startsmenu kan man låse ikoner eller fjerne dem ved at højrekilkke på
dem, det kan jeg pludselig ikke mere ?
Når jeg højreklikker musen i startsmenuen, så sker der ingen ting!
Er der andre der har det samme problem, er det en opdatering der forhindre
dette ????

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Bach|DK|

Dato : 23-08-03 11:32

> [...]
> Når jeg højreklikker musen i startsmenuen, så sker der ingen ting!
> Er der andre der har det samme problem, er det en opdatering der

Nu har jeg godt nok engelsk XP men allivel:

Højreklik på processlinjen -> properties
Under fanen start menu tager man customize
Under advanced er der noget der hedder "enable dragging and dropping"
Der skal sættes et flueben i denne funktion!

Så skulle det virke igen!

--
Michael Bach

ICQ#: 56140045