Siemens sx1 ?
Fra : Karsten

Dato : 23-08-03 08:17

Hejsa..
har set mig lun på en siemens sx1
men er de ikke i handelen endnu?
kan ikke rigtig finde nogen på hylderne, så
er lidt spændt på prisen -

mvh. Karsten

Fra : Erik W.

Dato : 23-08-03 13:17

> har set mig lun på en siemens sx1

- Det er godt nok et noget specielt design. - Jeg gad vide om det med
tasterne på kanterne af skærmen er noget som fungerer i praksis, det må jo
kræve at man har et anderledes greb om den. Har du prøvet at have en sx1 i
hånden?
http://shorterlink.com/?MNDCJN
Iøvrigt er det helt utroligt, som Siemens bomber markedet med nye telefoner
for tiden, det får nærmest konkurenterne til at se ud som om de står
stille

Mvh Erik

Fra : Karsten

Dato : 23-08-03 13:42

Erik W. :

hej, tak for respons..

> [...]
>kræve at man har et anderledes greb om den. Har du prøvet at have en sx1 i

ja, både design og farvedisplay og med det hele
indbygget tiltaler mig,
har desværre ikke haft een i hånden for at prøve
tasterne mht. sms, og de må da snart komme på
hylderne , meeen prisen bliver nok lidt pebret ?
har kikket en del på p800, og afprøvet, men den
virker for mig mest som en PDA -
der skal ihverfald være farver på den næste
har en 8310 og jo ældre man bliver , det sværer
bliver det at læse sms'erne ..:)

>http://shorterlink.com/?MNDCJN
>Iøvrigt er det helt utroligt, som Siemens bomber markedet med nye telefoner
>for tiden, det får nærmest konkurenterne til at se ud som om de står
>stille

ja, det er godt nok tryk på, :)

>Mvh Erik

mvh. Karsten

Fra : Erik W.

Dato : 23-08-03 18:43

> har kikket en del på p800, og afprøvet, men den
> virker for mig mest som en PDA -

Jeg tror ikke du skal forvente at Sx1'eren er mindre PDA-agtig end P800.
Siemens markedsfører jo også SX1'eren som den første Smartphone fra Siemens,
uden at de ellers går i detaljer med Operativ-systemet.
Men hvad skal du bruge telefonen til siden du går efter Smartphones?
Mvh Erik