Hvordan går det med Telia??
Fra : Michael Andersen

Dato : 23-08-03 07:47

Hvordan går det med Telia? Jeg læste, at Tiscali var det selskab som havde
flest klager, men hvor ligger Telia henne på den liste. Kan man komme ud af
selskabet igen, eller holder de på kunder på samme måde som Tiscali?

Jeg er glad Telmore-kunde (snart 3 år!), men jeg vil da gerne høre lidt!
Er der nogle som ved, hvad der er med "småt" i deres GratisSMS abb. Det
lyder næsten for godt!

Michael

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-08-03 07:58

On Sat, 23 Aug 2003 08:46:38 +0200, "Michael Andersen"
<michaelnakel@hotmail.com> wrote:

> [...]
>flest klager, men hvor ligger Telia henne på den liste. Kan man komme ud af
>selskabet igen, eller holder de på kunder på samme måde som Tiscali?

Tja styr på deres regninger har de ihvertfald ikke, for de har lige
sendt mig en regning for de 2 numre jeg har hos dem pt hvor at de
opkærver et beløb som de så diskret kalder abb. men ingen af de 2 abb.
jeg har koster så meget i måneden. Og begge mine abb. indgår i forvejen
på regningen så.......
Flemming Jacobsen

Fra : GrillBiller

Dato : 23-08-03 16:24

Efter hvad dk.mobil.nu skriver så er telia vokset fra 288000 danske
kunder(jan 2002) til over en halv mio. i år.

http://www.dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4677&sid=1

Fra : Per Thomsen

Dato : 25-08-03 07:49

"GrillBiller" <grillbiller@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Efter hvad dk.mobil.nu skriver så er telia vokset fra 288000 danske
> kunder(jan 2002) til over en halv mio. i år.
>
> http://www.dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4677&sid=1

Ja så kan det jo ikke vare ret længe inden de generobrer 1. pladsen.

Per