Én PC falder af nettet
Fra : Keld Sørensen

Dato : 06-04-01 08:11

Jeg har 4 pc med Windiws ME i net med BNC-kabler - lad os gi' den et navn
A-B-C-D

PERIODISK er C på nettet - jeg kan se den fra de andre under 'Hele
netværket', men jeg kan ikke få forbindelsen. Fra C kan jeg KUN se C selv.

Jeg har brugt guiden Hjemmenetværk, og jeg har prøvet at starte op i
forskellige rækkefølger - intet har hjulpet - har nogen en god ide til
systematisk fejlfinding.

--
Keld Sørensen
Denmark

Fra : erik klausen

Dato : 06-04-01 13:01

"Keld Sørensen" wrote:

> [...]
>
> Jeg har brugt guiden Hjemmenetværk, og jeg har prøvet at starte op i
> forskellige rækkefølger - intet har hjulpet - har nogen en god ide til

1. Ombyt PC-erne A og C og se om fejlen flytter med.

2. Ombyt netkortene, hvis fejlen følger PC-en.

mvh.
Erik Klausen