Hvordan laver jeg pop up til min side...
Fra : jonas westergaard

Dato : 22-08-03 19:32

Hej.

Ville bare høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med hvordan
jeg laver et pop up vindue på min hjemmeside....

Så ville jeg lige høre om man kan gøre sådan så et billed ikke
kan kopieres eller downloades....

Hvis der er nogle der kan hjælpe ville jeg blive meget
taknemlig....

Venlg hilsen

Jonas/www.gadelir.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-08-03 20:02

Nej, det er ikke muligt.
--
ahw

[..]

Fra : Mette Christiansen

Dato : 22-08-03 20:35

Hej Jonas,

det er rigtigt, at du ikke kan gøre, så dine billeder ikke kan
kopieres, men du kan gøre så man ikke kan højre klikke på dem:

<SCRIPT>
if (navigator.appName == "Microsoft Internet Explorer") {
function click() {
if (event.button==2) {
alert('You can't copy this!');
}
}
document.onmousedown=click
}
</SCRIPT>

Hilsen Mette Christiansen

Fra : mig

Dato : 04-10-03 22:45

"Mette Christiansen" <mettechristiansen@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> <SCRIPT>
> if (navigator.appName == "Microsoft Internet Explorer") {
Jeg har prøvet at indsætte dette, men får melding der opstod en fejl i
scriptet på denne side ??
mvh Kirsten

Fra : Allan Bojsen

Dato : 22-08-03 21:34

>Hej.
>
>Ville bare høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med hvordan
>jeg laver et pop up vindue på min hjemmeside....
Måske kan du bruge
http://www.echoecho.com/toolpopupgenerator.htm

Mvh. Allan Bojsen, Nettips.dk