Ny mobil
Fra : Lise

Dato : 22-08-03 12:30

Hejsa

Jeg ved ikke rigtig, hvor jeg ellers skal spørge, så jeg håber, at I kan
hjælpe herinde.

Er på udkig efter en ny mobil, da den gamle Nokia 3310 er slidt op. Jeg vil
gerne ha en af de hersens sammenklappelige tingester, har kigget lidt på
Motorola t720, men er lidt i tvivl da den ikke lader til at have så stærkt
et batteri.

Jeg vil derfor lige høre, om der er nogen herinde, der har erfaringer - gode
som dårlige - med det sammenklappelige-mobiltelefon-marked.

Jeg ville være meget taknemmelig for svar!

MVH Lise

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-03 12:46

"Lise" <lisesbrevkasse@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil derfor lige høre, om der er nogen herinde, der har erfaringer -
gode
> som dårlige - med det sammenklappelige-mobiltelefon-marked.

Hej Lise!

Jeg have Motorola T720 på prøve i et par uger!
En udemærket telefon. Lille og smart og med et forholdsvis stort display!
Menuerne skal man jo altid lige sætte sig ind i, når man skifter mærke, men
det er jo bare at prøve sig frem!
Man får udvendigt display, så man kan se hvem der ringer inden man "løfter
røret"!
I modsætning til de fleste andre klap-telefoner har T720 en meget lille
antenne!
Jeg tror at standby tiden for mig var ca en uges tid!
Den nye Motorola T720i har fået et lidt større batteri end T720, så det
burde hjælpe lidt på standby tiden!

Hvis det har din interesse, så har jeg en spritny (Læs: IKKE brugt) T720i
incl kamera i overskyd. Pris: kr. 2000,-!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Educare Philippines

Dato : 22-08-03 13:58

Hej Lise. Hvis din 3310 ikke kan mere ville vi da være glade for at overtage
den for en hund +p.p.. Mail mig venligst hvis dette er ok.

WITH KIND REGARDS
Willy B. Stellander
President & Founder
EDUCARE PHILIPPINES
Filosofy:" Education is not a destination, it´s a journey in life"
educare.ph@get2net.dk
educare_ph@hotmail.com
www.educarephilippines.dk

Fra : Trine K. Petersen \(~

Dato : 22-08-03 21:52

> [...]
gode
> som dårlige - med det sammenklappelige-mobiltelefon-marked.
>
> Jeg ville være meget taknemmelig for svar!

Hej Lise

Jeg havde i sin tid en Samsung T100, den var også sammenklappelig. Rigtig
lækker telefon, men den er selvfølgelig nærmest et mosefund og glider
langsomt væk fra hylderne.

Lige nu har jeg en Siemens SL55, den er sådan set også sammenklappelig,
eller rettere sagt opskubbelig. Det er en dejlig telefon at have med at
gøre. Jeg har så som noget ekstra, købt både kamera og datakabel. Den kan
jeg kun anbefale. Lille lækker mobil, uden en dum antenne der sidder i
knække-fare. SL55 vejer kun 79 gram, lille og lækker, og har mange sjove
funktioner...en smule avanceret i forhold til en Nokia 3310 naturligvis, men
det kan man vist kun forvente

Der findes også den lidt mere dyre prisklasse som Panasonic GD87 samt
Samsung SGH-V200, men de har begge to antenne, men indbygget kamera :)

Håber det var lidt til hjælp.

Hilsen Trine

Fra : Lise

Dato : 24-08-03 22:08

Mange tak for svarene. Havde slet ikke overvejet Siemens, ved egentlig ikke
hvorfor, men det vil jeg da så sandelig gøre nu!

Tak for hjælpen,

MVH
Lise