Popup stopper - TIP
Fra : .Kody

Dato : 22-08-03 09:33

Hejsa

Til dem der ikke lige har opdaget det, så indeholder den nyeste udgave af
Google Toolbar en popupkiller, som virker. Der udover er der flere smarte
nye ting, som f.eks autofill til at udfylde diverse felter automatisk

Kan hentes her http://toolbar.google.com/
Bemærk at det åbenbart kun er den engelske version der indeholder
popupkiller endnu

Når først man har prøvet den er det svært at leve uden

..Kody

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-08-03 09:52

..Kody skrev:

> Til dem der ikke lige har opdaget det, så indeholder den
> nyeste udgave af Google Toolbar en popupkiller, som virker.
> Der udover er der flere smarte nye ting, som f.eks autofill
> til at udfylde diverse felter automatisk

Slet ikke tosset. Det eneste der stadig mangler er en
opdateringsknap (search for update). Det er overdreven beskedenhed
at man ikke har direkte mulighed for at kontrollere om der er
kommet en ny version.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
Greenwich nedrig gang: Ny Delhi (GMT +5.5), Badutspring By (GMT

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-08-03 10:03

In dk.edb.internet.software.browser, Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

>Slet ikke tosset. Det eneste der stadig mangler er en
>opdateringsknap (search for update).

Jeg har hørt at den opdaterer sig selv automatisk. Om det er sandt ved
jeg ikke.

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : .Kody

Dato : 22-08-03 10:31

Jeg har selv den engelske version, der opdatere autonatisk, men uden at man
får besked.
Mine kollegaer bruger den danske version, den opdatere ikke.

..Kody

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-08-03 10:39

..Kody skrev:

> Jeg har selv den engelske version, der opdatere autonatisk,
> men uden at man får besked.

Min engelske version opdaterede ikke sig selv. Det er selvfølgelig
muligt at jeg ikke ventede længe nok, men jeg tjekkede
versionsnummeret (~ 1.7.x) umiddelbart før jeg besøgte googles
hjemmeside. Jeg fandt ikke noget vedr. opdatering på hjælpe- og
faq-siderne.

NB: Kan du lokkes til at skrive nedenunder det du citerer?

Fra : .Kody

Dato : 22-08-03 11:01

> [...]
> faq-siderne.
>
> NB: Kan du lokkes til at skrive nedenunder det du citerer?

Okay så da.

> Jens Gyldenkærne Clausen
> Greenwich nedrig gang: Ny Delhi (GMT +5.5), Badutspring By (GMT
> +2), Ny York (GMT 5), Høns (GMT 6), Los Engel (GMT 8)
> (Fra <http://www.paris-tours-guides.com/index_danish.shtml>)

Min Goggelbar har versionsnummer 2.0.95, og er hentet idag

..Kody

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-08-03 11:15

> [...]

>muligt at jeg ikke ventede længe nok, men jeg tjekkede
>versionsnummeret (~ 1.7.x) umiddelbart før jeg besøgte googles

Kan det være noget nyt i version 2?

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 22-08-03 16:24

..Kody wrote:

> Til dem der ikke lige har opdaget det, så indeholder den nyeste
> udgave af Google Toolbar en popupkiller, som virker.

Slår den samtlige popups ihjel eller viser den dem man selv aktiverer
ved at følge et link?
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-08-03 17:03

In dk.edb.internet.software.browser, Toke Eskildsen wrote:

>Slår den samtlige popups ihjel eller viser den dem man selv aktiverer
>ved at følge et link?

Det sidste.

Fra : Ole Hansen

Dato : 22-08-03 23:34

".Kody" <mgs@email.dk> writes:

> [...]
> Google Toolbar en popupkiller, som virker. Der udover er der flere smarte
> nye ting, som f.eks autofill til at udfylde diverse felter automatisk

Ja - den er svaer at undvaere, naar man foert har proevet den! Den
goer, jeg naesten kan holde Internet Explorer ud! :)

--
Ole Hansen

Fra : MartinAJ

Dato : 23-08-03 13:12

..Kody wrote:
> [...]
> popupkiller endnu
>
> Når først man har prøvet den er det svært at leve uden

Tja, med Mozilla har man levet uden i lang tid.

--Martin

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-08-03 02:22

MartinAJ skrev:

> Tja, med Mozilla har man levet uden i lang tid.

Det er skam ikke nødvendigt at undvære Googles toolbar bare fordi
man anvender Mozilla. Venlige folk har skrevet Googlebar - ikke som
en kopi af Googles egen toolbar, men det er temmelig tæt på. På
visse områder er Mozillaudgaven endda bedre end originalen.

Googlebar kan frit hentes på <http://googlebar.mozdev.org/>.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Velkommen hen til Paris International!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-08-03 07:16

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Det er skam ikke nødvendigt at undvære Googles toolbar bare fordi

Mon ikke det var popop-vinduerne, Martin mente, at Mozillabrugerne har
undværet i lang tid.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-08-03 20:57

Kim Ludvigsen skrev:

> Mon ikke det var popop-vinduerne, Martin mente, at
> Mozillabrugerne har undværet i lang tid.

Muligvis. Det er svært at se af teksten.

Fra : PerX ...

Dato : 25-08-03 18:03

In article <bi7lll$c6e$2@sunsite.dk>, martin@[sletigen]jarl.dk says...

> Tja, med Mozilla har man levet uden i lang tid.

Man har også levet uden MSIE script Kompatibilitet .

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-08-03 18:12

PerX ... wrote:

> Man har også levet uden MSIE script Kompatibilitet .

Ja, der er ingen grænser for, hvor mange fordele der er ved Mozilla.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-10-03 17:22

In article <bi4kge$rtm$1@sunsite.dk>, mgs@email.dk says...
> Bemærk at det åbenbart kun er den engelske version der indeholder
> popupkiller endnu

Det kræver IE 5.5 for at virke.

--
Med venlig hilsen/best regards