Pelspleje
Fra : Reinholt

Dato : 21-08-03 21:06

Hejsa!

Jeg mangler nogle gode fif til hvilke kamme/børster jeg skal bruge til min
lille nye NFO.

Det er jo nærmest en jungle når man skal ud og købe det.

Hilsen

Maria

Fra : Helle

Dato : 22-08-03 07:39

"Reinholt" <ubr@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> lille nye NFO.
>
> Det er jo nærmest en jungle når man skal ud og købe det.

Jeg synes du skal anskaffe dig en rullekam - dét er bare uundværligt!
Du kan få dem i flere typer og størrelser. Den skal være af metaltænder som
ruller når du børster.
Det vil også være en god ide at købe sådan en "klotte-kniv" eller hvad de nu
hedder. En lille kam med 4 knivblade på som du kan skære pelsknuder op med i
stedet for at bruge en saks.
Denne type kniv kan du med ret stor sikkerhed købe hos dyrlægen - jeg gav 40
kr for min og er ikke til at undvære når man har en kat med lang pels!

Mvh Helle