Opdrættere må være syge i hovedet
Fra : Nina El Falaki

Dato : 21-08-03 19:16

Tænk, at man synes, det er sjovt at opdrætte.

Hunkatte, der skriger i uger og bliver urenlige.

Så får man hankatten hjem, de parrer sig, og efter nogle dage gider
hunkatten ham ikke mere, men hun skriger stadig og er urenlig i min seng med
tis, der lugter fertil hankat. Og den stakkels hankat er på badeværelset og
keder sig.

Ja et eller andet må der være galt, siden man synes det er sjovt

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-08-03 19:49

Nina skrev
<Ja et eller andet må der være galt, siden man synes det er sjovt>

Yeps.........vi er super machocister, er det ikke dejligt.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 21-08-03 20:03

Jo vist er det dejligt, hihi

Nina, der sidder i en hørm af hankattetis, lavet af en hunkat

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : goofy

Dato : 21-08-03 19:57

Hej
Sådan er livet for os opdrætter :>)

Steen

Fra : Kate

Dato : 21-08-03 20:38

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in

> Ja et eller andet må der være galt, siden man synes det er sjovt

Jeg siger ingenting

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Eva Schmidt

Dato : 21-08-03 20:45

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse news:RU71b.52751$Kb2.2443989@news010.worldonline.dk...
> [...]
> keder sig.
>
> Ja et eller andet må der være galt, siden man synes det er sjovt

Jamen Nina, så tænk på alle de rare penge I opdrættere skovler ind, når I sælger jeres killinger!!
Ifølge visse er det jo den rene guldgrube at være opdrætter - og så kan man vel godt tage lidt beværligheder med, ikke??? *GG*

mvh Eva

PS. Håber det er lykkedes at få Helena drægtig, så der trods alt kommer noget godt og positivt ud af det hele!!

Fra : Ann K

Dato : 21-08-03 21:17

Hej Nina.
Tja... Jan nægter altså at tage del i en byttehandel, der betyder at han
skal bo i et hjem, der stinker af hankattepi*!!!
Så det ser ud til at jeg alligevel ikke skal have en "bindegaler" *sss*

Mvh Ann - hvis hjem af og til også har en vis "odeur á Ranje" ;o(

Fra : goofy

Dato : 21-08-03 21:18

Hej

[...]

Ja, jeg har købt en Ferrari for overskudet .>)
Steen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 21-08-03 22:27

Pengene ja, dem havde jeg helt glemt, hihi Gad vide hvor pengene fra de
andre 4 kuld er blevet af.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Trine Piltoft

Dato : 21-08-03 22:21

> Pengene ja, dem havde jeg helt glemt, hihi Gad vide hvor pengene fra de
> andre 4 kuld er blevet af.

De er nok røget i samme pengetank som den hvor mine penge er røget
i..........desværre lader den til at være bundløs, så når først pengene er
røget i den, så kan man ikke få dem ud igen *g*

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: mailSLET DETTE@piltofts.dk
Web: www.piltofts.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-08-03 21:17

> [...]
og
> keder sig.
> Ja et eller andet må der være galt, siden man synes det er sjovt

Njaaah, Nina - nu kommer det jo nok også lidt an på hvilke katte man lige
har... mine har ihvertfald aldrig præsteret at være urenlige, og da slet
ikke i sengen - der sover man jo!

Mvh. Camilla, som stadig har 7 meget uvorne, og efterhånden meget store,
killinger boende hjemme!

Fra : Nina El Falaki

Dato : 21-08-03 22:33

"Camilla Scharff" <camilla@FJERNDETTEburmese.dk> skrev i en meddelelse

> Njaaah, Nina - nu kommer det jo nok også lidt an på hvilke katte man lige
> har... mine har ihvertfald aldrig præsteret at være urenlige, og da slet
> ikke i sengen - der sover man jo!

Det er faktisk ikke unormalt med løbske og urenlige katte, men bare Helena
har lugtet af hankat. Hankatten lugter i hvert fald mindre end Helena lige
nu.

Altså jeg har bare 1 værelse så hun tisser i sengen, mest når jeg ikke er
hjemme.

Fra : Niels Peter

Dato : 21-08-03 21:44

Nina El Falaki wrote:

> Ja et eller andet må der være galt, siden man synes det er sjovt

Er du tovlig, man kan score damer på det

--
Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Nina El Falaki