Lige et lille ormespørgsmål mere :-)
Fra : Louise Viborg

Dato : 21-08-03 17:57

Må diegivende hunkatte godt få ormekur?

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-08-03 19:54

Ups den "gik" forkert, sorry Louise

Hej Louise

De eneste restriktioner jeg kender til er;
Drontal ikke til drægtige
Panacur ingen begrænsninger
Banminth ikke til drægtige
både mine egne hunkatte, Tortie og Coco har fået
uden problemer, mens de havde killinger

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : goofy

Dato : 21-08-03 19:59

Hej Louise
> Må diegivende hunkatte godt få ormekur?
Vi har lige fået killinger, og før fødslen var vi hos dyrlægen og fik
vores hunmisser givet en ormekur på anbefaling af dyrlæge.
Derved får killingerne modstandskraft via mælken og bliver ikke født med
orm.
Det er sælvfølgelig ikke så vigtigt ved indekatte, men vi ville være
sikker.

Steen

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-08-03 20:03

Tak skal I ha
Der står nemlig heller ingen restriktioner på pakken, men man kan jo
aldrig vre for forsigtig