Kender I det?
Fra : Stina Hofmann

Dato : 19-08-03 17:19

Så ligger man pænt og fredeligt i sin seng og sover sin søde søvn i
favnen på sin elskede.
Der er ingen katte der sjosker rundt på nogens maver og ingen der
vasker nogens hår. Midt i de dejligste drømme lyder der pludselig
hjerteskærende mjaven.

Vi vågner samtidig kigger på hinanden, virrer med hovederne for lige
at vågne og den frygtelige hylen fortsætter.

Vi springer ud af sengen til hver sin side - nogen med større held end
andre, thi der er en skråvæg i min side (av!) - og siger i kor
"Anakin!".

Der er ingen tvivl om at det er den store dreng der hyler og vi vælter
ned at trappen, nogenlunde forberedt på det værste. Har han slået sig?
Sidder han fast? Er der noget galt med Tello?

Guhjælpemig om ikke katten sidder stille og roligt og hyler, mens han
glor på en flue han ikke kan nå. Og han tillader sig endda at glo
bebrejdende på os, for hvor lang tid er det lige at det kan tage at
komme ud af sengen og løfte ham op til fluen? Forstå dog at det er en
hastesag!

Katten op til fluen så den kan blive dasket til, flue lander på
gulvet, mission accomplished.
Vi kan gå i seng igen. Selvfølgelig med den tilføjelse at der straks
står en lille kat i sengen, for nu hvor vi alligevel er vågne, kunne
vi da godt lige nusse ham lidt..

Mvh
Stina og drengene - de stakler blev endda beskyldt for at lugte grimt,
indtil vi opdagede at det bare er en af de charmerende ting ved at
være flyttet på landet på denne årstid!

Fra : Louise Viborg

Dato : 19-08-03 17:27

Hej Stina!
Det er da dejligt at Anakin stadig er ligeså forkælet som da han boede
her *G* Vi var lige ude og hilse på hans bror i søndags. Dejlig stor
bamse

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46 - Billeder opdateret!!

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-08-03 17:36

In article <pvi4kv85bt4r1aledsf11g3mdb01poeier@news.cybercity.dk>,
> [...]

> bebrejdende på os, for hvor lang tid er det lige at det kan tage at
> komme ud af sengen og løfte ham op til fluen? Forstå dog at det er en

LOL!

Som da Ditte havde prøvet at fange denne her edderkop fra alle vinkler.
Men den sad i loftet - hele tiden liiige uden for rækkevidde. Lige
meget hvad hun gjorde kunne hun ikke nå den. Og til sidst sætter katten
sig på halen oppe på klædeskabet og gnækker / klaprer / majver på en
gang, mens hun kigger meget vredt og frustreret på mig. Den var helt
tydelig "Så hent den dog!!" At jeg helller ikke kunne flyve op og hente
den var jo sagen ganske uvedkommende

Fra : Jane

Dato : 19-08-03 17:49

Ann Rudbeck skrev i <news:190820031836074135%webmaster@FJERNESsiamis.com>:
> Som da Ditte havde prøvet at fange denne her edderkop fra alle vinkler.
> Men den sad i loftet - hele tiden liiige uden for rækkevidde.

Ja ja da, i har da i det mindste en chance. Men hvordan skal
jeg tilkalde sølvfisk når katten er sur over de ikke er på
deres plads ude på badeværelsesgulvet?

Jane

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 19-08-03 23:37

*LOL* Ja kender en del til det med smådyr og hjælp.
Og så er det jo søster

Her sidder Atomic og pipper og gloooooooor efter Thomas (min kæreste).
Hver aften er de 2 på jagt sammen *G*
Ligger lige nogle billeder i Atomics mappe, så i kan se

En aften overgav jeg mig og stillede mig op i sengen - løftede bomben
op, så hun ku' nå en kriblekrableting. Da jobbet var udført, satte jeg
bomben ned igen. Straks efter stod hun og strakte sig op af mig, imens
hun mjavede - hun ville sgu op igen Der var jo flere snacks i loftet
*LOL*

Hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Stina Hofmann

Dato : 22-08-03 13:17

Joan Frederiksen skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Her sidder Atomic og pipper og gloooooooor efter Thomas (min kæreste).
>Hver aften er de 2 på jagt sammen *G*
>Ligger lige nogle billeder i Atomics mappe, så i kan se

Hehe. Viste lige ham den søde billeder fra Atomics prfil. Nej, han
synes sørme ikke at hun lignede Anakin specielt meget.
Så viste jeg ham billederne af Thomas der løfter Bomben - og JO, der
var gevinst. Det er *helt* sikkert Anakins søster

Mvh
Stina og drengene