Katteri Andi :-)
Fra : Simon Rasch

Dato : 18-08-03 21:37

Så har jeg fået mit katteri navn godkendt, og fået mit bevis

Katteriet hedder
ANDI´S

Hvis I vil se mere, så kig på min hjemmeside
www.katteriandi.vestrupgaard.dk

Vi har NFO'er, persere, og en Hellig Birma

Mange glade hilsner fra Dina

Fra : KatjaStrofen

Dato : 18-08-03 23:02

"Simon Rasch" <simon.hansen@get3net.dk> skrev i en meddelelse
> Så har jeg fået mit katteri navn godkendt, og fået mit bevis
>
> Katteriet hedder
> ANDI´S

Tillykke med det -
Må man spørge hvad ANDI står for ? går ud fra det er en forkortelse pga brug
af apostrof :)

Katja

Fra : Louise Hansen

Dato : 18-08-03 23:21

> Katteriet hedder
> ANDI´S

Hej Dina!

Tillykke med stamnavnet og held og lykke med dit opdræt! Hvilken af dine
racer er det, du planlægger at opdrætte? Eller er det dem alle?

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Simon Rasch

Dato : 19-08-03 08:11

Jeg vil opdrætte NFO og hellig birma
Vi har haft en lang og overvejende snak frem og tilbage om, hvor vi vil
lægge vores kræfter. Følgende har jeg kopieret fra min hjememside:

*Vi er nu blevet et godkendt katteri og har derfor taget vores avlsarbejde
op til fornyet overvejelse. Vi synes, at med et godkendt katterinavn hos
Felis Danica følger også et stort ansvar, hvor man bør sætte sig ind i den
enkelte kats raceprofil. Da vi stadig er nye i dette fag, synes vi at det er
for stor en mundfuld med de 4 racer vi har nu, og vil derfor fremover kun
koncentrere vores fremtidige avlsarbejde på NFO og Hellig Birma.

Dette medfører at Pippi og Bella nu er sat til salg. Vi vil gerne betale
for at de bliver steriliseret før de flytter, hvis man ønsker det.*

Sille sælger vi selvf. ikke, hun har det meget bedre nu, efter vi har haft
besøg af et medie -Clairvoyant og Healer. Hun spiser selv nu, og vi er
vældig optimistiske nu. Når hun er kommet sig 100% og kan klare en narkose,
vil hun blive steriliseret

Mange hilsner fra Dina
www.katetriandi.vestrupgaard.dk

Louise Hansen <lady_of_atlantisKATTE@BAKKEyahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f41516348b4f@dk-fritid-dyr-kat.dk...

Fra : Dina Rasch

Dato : 20-08-03 14:21

Rettelse til linket

nyhedsmeddelelse:3f41cf3e$0$24620$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Simon Rasch

Dato : 19-08-03 07:59

ANDI er bagstaverne i mit navn - bare byttet lidt rundt

KatjaStrofen <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bhrid4$1f3t$1@news.cybercity.dk...

Fra : Elwarth

Dato : 19-08-03 15:57

"Simon Rasch" <simon.hansen@get3net.dk> skrev i en meddelelse
> Så har jeg fået mit katteri navn godkendt, og fået mit bevis
>
> Katteriet hedder
> ANDI´S

Hej Dina
Til lykke med navnet, det er nu dejligt, sådan at få orden i sagerne

Venligst
Dorthe (som også lige har fået godkendt stamnavn )