Må man prale lidt?? :-)
Fra : Birgitte

Dato : 18-08-03 06:18

Hjemvendt fra en hyggelig tur i Schwerin
Vi havde MCO Joker Face med, han blev Champion om lørdagen blot 11 mdr.
gammel og fik sit første CAGCIB om søndagen.
NFO Berlinetta fik certifikat begge dage + NOM om søndagen
Et afkom efter vores MCO El Toro blev BOX om Lørdagen og fik BIV om
søndagen.
Alt ialt en hyggelig dansk udstilling holdt i tyskland Et kæmpestort
tillykke til alle de andre danskere der løb af med kanonflotte resultater

Dejligt at se så mange smukke katte på et' sted *S*
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 18-08-03 06:26

Hej Birgitte!
Tillykke med de flotte resultater! Hvor må du være stolt
Kæmpe HØØØØJT spin fra Key som har det godt

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Birgitte

Dato : 18-08-03 06:37

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Birgitte!
> Tillykke med de flotte resultater! Hvor må du være stolt
> Kæmpe HØØØØJT spin fra Key som har det godt
> [...]

Tusind mange tak Louise,- jo jeg er stolt og meget glad.
Og ihhh hvor det glæder mig, at Key har det fint, men det regnede jeg nu
også med.
Han er en stærk bette fyr med gåpåmod, det skal nok komme til at fungere.
Har I fundet ud af hvorfor vi kalder ham klisterpinden *GG*?
Kram fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 18-08-03 13:36

Hej Birgitte!
Jo tak, det har vi skam fundet ud af *G* Her hedder han dog vækkeuret,
for han vækker os 20 gange iløbet af natten fordi han kommer med sin
kæmpe spindemaskine og slikker en i hele ansigtet fordi han vil nusses

Igår aftes gik det ellers fremad med ham og Baluka. Mens Baluka lå og
sov, listede Key rundt på tå og undersøgte ham, og han fik leget en
masse i stuen, så han havde en rigtig hyggeaften igår aftes

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-08-03 11:44

Hej Birgitte

Ja gu' må du prale Med de flotte resultater, skal der prales *S*
Mange tillykker herfra

Hilsen
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Morten Skjershede

Dato : 18-08-03 12:25

Hej Birgitte
Selvfølgelig må man prale.
Her er lidt mere pral
Vores CRX S* Solvindens Jonny Depp blev GIC Lørdag, det kostede Champagne.
Desuden NOM Lørdag.
Vores eget avl 3-6 mdr. CRX DK Yeoman Archiminos Johgraz (kaldet lille
fregne) søn af Jonny fik sit EX1 -NOM- BIS Lørdag
Søndag:
Jonny Depp sit første CACE- NOM- BOX
Archiminos EX1-NOM-BIS
Tilykke til alle andre, det var en kanon udstilling.
Masser af lækre katte, hyggelige mennesker.

Knus til alle
Ulrich & Morten
www.dk-yeoman.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 18-08-03 12:32

"Morten Skjershede" <mass@dk-yeoman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Archiminos EX1-NOM-BIS
> Tilykke til alle andre, det var en kanon udstilling.
> Masser af lækre katte, hyggelige mennesker.

Hej
Jamen dog!!
Et stort tillykke til jer alle med de flotte resultater.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Elwarth

Dato : 18-08-03 14:03

>klip, masser af flotte udstillingsresultater<

Hej Birgitte, Morten & Ulrich

Wow, det var da værd at tage afsted efter!
Stort til lykke til jer allesammen

Venligst
Dorthe

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-08-03 14:54

Hej Ulrich & Morten

Også en masse tillykke til jer *S*

Knus

Fra : Lindes

Dato : 18-08-03 16:01

Hej Morten og Ulrik

Allerførst 1000-1000 gange tillykke til jer, hvor er det bare så dejligt at
se hvordan i "kører med klatten" lige nu

Og ikke mindst tak for sidst.. hvor var det dog en hyggelig dobbelt
udstilling - et godt arrangement der blev stablet på benene lørdag aften..
Jeg synes det var vildt fedt, at sidde så' mange kattemennesker i den
restaurant..

Knus fra Charlotte, der er blevet totalt lun på jeres dejlige "krøllede"
katte

Fra : Lindes

Dato : 18-08-03 16:01

Hej Birgitte

Også et stort tillykke herfra med de flotte resultater i Schwerin.. Var i
også med til fællesspisningen lørdag aften ???? (lidt piinligt at
spørge om *ss*), desværre har jeg stadig ikke fundet ud af "hvem" du/i er,
men det håber jeg snart at få gjort noget ved )

Mvh Charlotte

Fra : Birgitte

Dato : 18-08-03 17:44

"Lindes" <charlote@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørge om *ss*), desværre har jeg stadig ikke fundet ud af "hvem" du/i er,
> men det håber jeg snart at få gjort noget ved )

Hej Charlotte
Tak skal du have *S*
Nej vi var ikke med til fællesspisningen, så ingen grund til at være flov.
Vi havde campingvogn sammen med Charlotte Henriksen fra Sechercat, og det
var smadderhyggeligt
Vi må tage os sammen, og lige få givet hånd næste gang
Jeg komme til Nyborg.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Lindes

Dato : 18-08-03 18:39

> [...]
> var smadderhyggeligt
> Vi må tage os sammen, og lige få givet hånd næste gang

Hej Birgitte

Jeg kommer faktisk også til Nyborg, og har min første lille homemade killing
med (Chillis og Silver's baby) )
Det bliver hendes første udstilling - så jeg er meget spændt på det *ss*

Så må vi lige prøve om vi ikke kan få gjort noget ved det.. - jeg vil jo
også gerne se jeres katte

Mvh Charlotte, der lige har fået et stamnavn i dag )

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 18-08-03 19:12

> [...]
> tillykke til alle de andre danskere der løb af med kanonflotte resultater
>
> Dejligt at se så mange smukke katte på et' sted *S*

WOW det er flot. Tillykke med det

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Pernille & Jesper

Dato : 18-08-03 21:23

Tillykke til en masse mennesker med fine resultater - ingen nævnt, ingen
glemt Og tak for en hyggelig aften til dem der var med til
fællesspisningen - vi var faktisk 33 danske udstillere samlet! Maaange...

Jeg havde Choko med, og hun fik sit CAPIB begge dage. Lørdag blev hun
også nomineret, men en birma vandt - og selvfølgelig kom vi til
nomineringen søndag op mod samme birma, så ingen NOM til os den
dag....jeg overvejede at spilde ½ l madolie ned over birmaen *GGGGG*

/Pernille

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 18-08-03 21:43

On 18 Aug 2003 22:22:31 +0200, Pernille & Jesper
<nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote:

Hej Pernille

Ihh det er da flotte resultater, stort tillykke
--
Camilla Sabroe