Mærkelig!!!
Fra : Michael Nielsen

Dato : 17-08-03 18:58

Jo jo. Nu har Teddy lige fundet en ny måde at spise på. Man sætter sig foran
madskålen så man liiiige kan nå. Så tager man poten, tager ET stykke
kattemad og spiser det. Sådan fortsætter man så til man er færdig. Han er
blevet forkælet idag, så han har fået lidt vådfoder. Det er samme fremgangs
måde, men her er det så muligt at stange maden med en klo og så spise det
derfra. Mystisk kat

Hilsen Linda

Fra : Louise Hansen

Dato : 17-08-03 19:02

> [...]
> måde, men her er det så muligt at stange maden med en klo og så spise det

Ej, hvor sjovt! Ja, de har nogle gange deres vaner, de kære små, og er
det mon ikke også en del af det, der gør dem så pokkers charmerende og
uimodståelige?

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Battlefield´s

Dato : 17-08-03 19:05

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fremgangs
> måde, men her er det så muligt at stange maden med en klo og så spise det

Hej
Nej, det er ikke spor mystisk. Sådan spiste vores, nu for længst afdøde,
Perser Rasmus al sin mad.
Al mad, også tørfoder blev spist fra poterne. Nogle gange smuttede
tørfoderpillerne fra ham og så greb han efter dem, med det resultat at de
fløj rundt i køkkenet )
Det så bare sjovt ud.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 17-08-03 19:29

> [...]
> måde, men her er det så muligt at stange maden med en klo og så spise det

Hej Linda.

De katte !!!! Da Tarzan var mindre havde han den dårlige vane at maden
skulle vaskes før han kunne spise den, så man tog et stk tørmad og smed
det ned i vandskålen og rørte godt rundt i den inden man fiskede maden
op igen og spiste den, det gentog man så indtil man var blevet mæt. Det
med at køkkengulvet sejlede med vand bagefter og at vandskålen blev lidt
ulækker og grumset, det kunne han ikke se nogen problemer i, det er vel
det man har folk til ???!!!!!
Det var faktisk meget nemt at vænne ham af det når først jeg havde
regnet det ud, de to skåler byttede bare plads og det ødelagde jo
fuldstændig hans system, så nu er det problem løst !!!!

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Møller

Dato : 17-08-03 20:46

> [...]
fremgangs
> måde, men her er det så muligt at stange maden med en klo og så spise det

Nu har jeg haft Trigger siden han var 1 år og han har både spist og drukket
med poterne.
Jeg fik at vide at det ikke var usædvanlig, han er en MaineCoon.
Han har tangeret legeonkel for 2 kuld killinger(Norske Skovkatte), og har
lært alle killinger hvordan man drikker og spiser med poterne. Både godt og
ondt. Vandskålen skal stå på badeværelset eller i håndvasken. Og at når
madmor står under bruseren så er det ikke noget særligt. Men et spørgsmål om
at blive den som bliver mest våd!
Hilsen MadMor

Fra : Kate

Dato : 17-08-03 22:40

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> wrote in

> Nu har Teddy lige fundet en ny måde at spise på.

Ja, den fremgangmåde benytter Mowgli også til tider. Tiderne er når han
er færdig ved sin madskål, men ikke med at spise, så futter han hen til
Lante. Da Lante absolut ikke flytter hivedet for andre når han spiser,
så stikker Mowgli en pote i skålen hver gang Lante kommer op for at
tygge, Mows henter et eller flere stykker tørkost op på gulvet som så
fortæres, hvorefter han gentager successen indtil madskålen er tom
Ingen af de andre har luret fremgangsmåden. Lante maser sig bare ind
hvis han vil spise og Johan og Donse må jo bare vente til drengene er
færdige, undtaget er når jeg blander mig. Hvilket jeg naturligvis må
for ellers ville Johan og Donse dø af sult!

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Tina

Dato : 18-08-03 00:24

> [...]
fremgangs
> måde, men her er det så muligt at stange maden med en klo og så spise det

Ikke spor mystisk

Mis gør det også. Han får lidt vådfoder dagligt. Først slikker han al
"sovsen" af. Så lader han resten være et par timer. Har et hus med ham uden
lige, hvis jeg finder på at fjerne det i den tid *G*
Når det så er tid til at spise lidt igen, og han ikke er specielt sulten,
men blot hyggesulten, så kommer kloen også.

Han former venstre pote til en skovl, dykker ned i maden, og spiser af
poten. Når der kun er lidt tilbage i skålen, så kommer den enkelte klo frem,
og spidder en bid mad

Tina og Mis

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 17-08-03 20:26

> [...]
fremgangs
> måde, men her er det så muligt at stange maden med en klo og så spise det

*hehe* sådan gør min Miver når hun får rejer....men hun èr altså også en
værre lille mokke *smil*

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi Tengstedt

http://hei.homepage.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 18-08-03 12:18

"Miver og Mulle's mor Heidi" <zasha_x@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> værre lille mokke *smil*
>
> --
> Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi Tengstedt

Hejsa med jer.

Jamen man kan da forstå at tørfoderet skal blødes lidt op - vi bryder os jo
heller ikke selv om f.eks. hårde fedtegrever, hårdt brød og lignende.
Men bløde rejer op?
Man skulle jo netop tro at rejerne *var* blødt nok op fra naturens hånd!
Jowjow, de kære kræ har da vist deres helt egne vaner.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Birgitte

Dato : 18-08-03 09:19

> [...]
fremgangs
> måde, men her er det så muligt at stange maden med en klo og så spise det

Hej Linda
Når jeg servere vådfoder, spiser mine Maine Coon også på den måde,- altså de
fisker lidt op med den ene pote og spiser så fangsten
En af dem har også til vane for at drikke på den måde *S*
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Simon Rasch

Dato : 19-08-03 08:13

Man skulle tro at han var perser
- sådan spiser de ofte fordi de har de korte næser

Dina
www.Katteriandi.vestrupgaard.dk

Michael Nielsen <michael.gn@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f3fc214$0$24669$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...