MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Systemgendannelse og update virker ikke...~
Fra : michael bennati scho~

Dato : 20-08-03 23:47

Min computer frøs pludselig under opstart af windows og jeg kunne ikke
engang starte i fejlsikret tilstand. Jeg satte så XPHome i CD-romdrevet og
bootede herfra og bad den lave en reparationsinstallation. Det lykkedes og
jeg kunne atter logge på efter en genaktiveringstlfsamtale med Microsoft.
Men nu var så Servicepack 1 og alle opdateringspatches forsvundet. Fint nok,
dem henter jeg bare igen i Windows Update, men nej...update giver
fejlmeddelse når den begynder at scanne efter opdateringer.??

Også systemgendannelse er væk. Når jeg går ind i start/hjælp og
support/fortryd ændringer med systemgendannelse får jeg følgende meddelelse:
rstrui.exe indgangspunktet blev ikke fundet. Procedureindgangspunktet
RemoteAssistantPrepareSystemrestore blev ikke fundet i Dll biblioteket
Winsta.dll

Hvordan får jeg fgendannelsesfunktionen til at virke igen og mulighed for
windows Update??
Jeg prøvede at lægge XPcd'en i endnu engang, denne efter jeg var logget på
windows og lave en installationsopgradering (da jeg ville beholde mine
dokumenter og programmer) og kørte hele installationsmøllen igennem igen.
Fejlen blev ikke rettet.
Kan en venlig vidende sjæl være behjælpelig her??
mvh Michael

Fra : Leo E

Dato : 21-08-03 05:52

"michael bennati schou" <michaelschou@oncable.dkNOSPAM> wrote in message news:<3f43fa64$0$97250$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> Fejlen blev ikke rettet.
> Kan en venlig vidende sjæl være behjælpelig her??

Skriv i kør: sfc /scannow med win cd i drevet, så scanner og
reparerer den dine systemfiler
Hilsen: Leo

Fra : michael bennati scho~

Dato : 21-08-03 10:47

"Leo E" <skrev i en meddelelse

> Skriv i kør: sfc /scannow med win cd i drevet, så scanner og
> reparerer den dine systemfiler
> Hilsen: Leo

Det hjælper desværre ikke...

mvh Michael

Fra : Jan V.

Dato : 21-08-03 11:26

"michael bennati schou" <michaelschou@oncable.dkNOSPAM> skrev i en
meddelelse news:3f449500$0$97272$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Det hjælper desværre ikke...
>
> mvh Michael

Fandt den her via Google:
http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/WinXP/Q_20656273.html

Jan

Fra : michael bennati scho~

Dato : 21-08-03 15:17

nu virker gendannelsesprogrammet igen...
nu er det kun update der ikke vil.
Jeg får meldeningen efter jeg har trykket på scan for opdateringer:

windows updatefejl
windows har opdaget en fejl og kan ikke vise den anmodede side

send fejlnummer til Microsoft(0x800A138F)

Nogen forslag til løsninger??
mvh Michael

Fra : Leo E

Dato : 21-08-03 18:17

"michael bennati schou" <michaelschou@oncable.dkNOSPAM> wrote in message news:<3f44d46f$0$97269$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
>
> windows updatefejl
> windows har opdaget en fejl og kan ikke vise den anmodede side
>

> send fejlnummer til Microsoft(0x800A138F)

Det er den side her?:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp
er det sket flere gange? det kan dog skyldes at deres server har været
overbelastet pga. blaster patchen
Hilsen: Leo