MS Windows
briani 27239
Flytte mappen: Dokumenter
Fra : Bent F.

Dato : 20-08-03 15:36

Hej alle

Kan man flytte sin dokumentmappe til feks. d:\ jeg bruger XP pro dk.

Venlig Hilsen
Bent F.

Fra : Kim Rubeck Jensen

Dato : 20-08-03 15:46

Man skulle kunne højre- klikke og vælge Egenskaber. Så skulle der være en
Flyt knap...

/Rubeck

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-08-03 16:10

Bent F. wrote:
> Hej alle
> Kan man flytte sin dokumentmappe til feks. d:\ jeg bruger XP pro
> dk.

Så vidt jeg husker kan du bare gå i f.x. Stifinder og flytte mappen
derhen, hvor du vil have den - så finder Win XP selv ud af resten.

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Bent F.

Dato : 20-08-03 19:07

Jan Vestergaard wrote:

> Så vidt jeg husker kan du bare gå i f.x. Stifinder og flytte mappen
> derhen, hvor du vil have den - så finder Win XP selv ud af resten.

Tak, efter lidt mas med skrivebeskyttelse, så er den på plads

mvh Bent