MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Proceslinjen driller !!!!!!!!
Fra : Carsten

Dato : 20-08-03 04:47

Hej !

Proceslinjen er i øjeblikket på "2 rækker"...... Dvs. der er plads til to
rækker med åbne programmer...
Man kan reducere proceslinjen så den kun er "1 række" høj ved ved at føre
musen henover toppen af proceslinjen og trykke venstre musseknap ned og
trække

Jeg har den normalt på 1 række!
Men når jeg prøver at trække den fra "2 rækker" til "1 række" så hopper den
ned på "0 rækker"... Det er lidt underligt, fo enten kan den indstilles på
"0 rækker" eller "2 rækker"

Hilsen
Carsten
carthoms(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com

Fra : Leo E

Dato : 20-08-03 17:15

"Carsten" <carthoms(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com> wrote in message news:<bhvfj8$3hhvq$1@ID-139211.news.uni-berlin.de>...
> [...]
> ned på "0 rækker"... Det er lidt underligt, fo enten kan den indstilles på

Hvor meget har du i proceslinjen?
har du prøvet med ctrl eller shift mens du trækker
Hilsen: Leo

Fra : Carsten

Dato : 21-08-03 19:41

> Hvor meget har du i proceslinjen?

Ikke ret meget: Startknap + Explorer-ikon + OE-ikon i den ene side.......
I den anden side 4 små ikoner + ur!

> har du prøvet med ctrl eller shift mens du trækker

Det virker ikke! Den kan stadig ikke komme ned på en enkelt linje!

Fra : Carsten

Dato : 22-08-03 18:37

Det virker nu!