En animation med billeder.
Fra : John Lynge

Dato : 05-04-01 22:15

Hej venner.

Jeg har lavet en en forside med en flash film som er exporteret til
QuickTime format.
Denne film indeholder 5 billeder, når jeg ser den fra min server er der kun
nogle farvede felter der flytter sig.
Siden ligger på http://www.noerreby.dk/forsiden1.html
Jeg bruger Adobe Golive til at lave siden med.
Er der et kvikt hoved der kan fortælle mig hvad jeg har gjort forkert.

Hilsen John

Fra : John Lynge

Dato : 07-04-01 15:43

Hej venner.

Jeg har selv fundet ud af hvad der er gået galt.

flash filen skal exporteres til swf-format, så fungere det hele. Bruger ikke
Quicktime mere.

Hilsen John