MS Windows
briani 27239
PW-beskyttelse af en mappe...
Fra : Ukendt

Dato : 19-08-03 18:08

Hejsa, - jeg vil gerne PW beskytte en mappe. Jeg har win XP pro, og er vel
klar over at man kan give forskellige brugerrettigheder mv i dette OS - men
jeg er interesseret i et dissideret program der kan PW-beskytte en mappe, -
hvis dette altså findes...? (hvilket det jo nok gør)
Muligvis OT, men kunne ikke finde en bedre gruppe.
På forhånd tak
/Ulrich

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-03 18:25

Ulrich <D> skrev:
> [...]
> dette OS - men jeg er interesseret i et dissideret program der kan
> PW-beskytte en mappe, - hvis dette altså findes...? (hvilket det jo

Led efter FolderGuard her:
http://www.winability.com/folderguard/

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her: