nyt bundkort
Fra : the

Dato : 05-04-01 22:12

Hej jeg skal have nyt bundkort og processer hvad kan anbefales
har tænk på følgene

1: Abit k7va 133 raid
2: thunderbird 1000 mhz ( kan det betale sig at give de sidste 500 til en
1200 )
3: 2 stk harddiske på ca 30-40 gb kan noget anbefales til raid og kan man
bruge flere forskellige diske.
4: Plextor scsi cdromdrev
Har følgene som kan bruges.
Plextor 12/10/32 ide brænder.
Pioneer 6x Dvd Scsi incl controller
Asus v7700 deluxe geforce 2
512 pc 133 mb ram i 3 moduler 2 x 128 1 x 256
Sb live ( kan man anbefale et godt højtalersystem med ægte surround sound
har tænk på fps 2500 fra creative)

Hvilken mus kan anbefaldes til spil (3d spil). Har tænk på razor 2000, med
en iceman musemåtte.

Har i nogle kommentare eller gode råd eller ændringer må i meget gerne
skrive det

Mvh The Phantom

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-04-01 22:34

"the" <phantom9@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 1: Abit k7va 133 raid
> 2: thunderbird 1000 mhz ( kan det betale sig at give de sidste 500 til en

nej, det vil jeg ikke mene. du kan altid OC den..

> 3: 2 stk harddiske på ca 30-40 gb kan noget anbefales til raid og kan
man
> bruge flere forskellige diske.

jeg er ikke sikker på, man kan bruge forskellige diske, men jeg kan anbefale
nogle IBM diske.

> 4: Plextor scsi cdromdrev

lyder fint

> [...]
> 512 pc 133 mb ram i 3 moduler 2 x 128 1 x 256
> Sb live ( kan man anbefale et godt højtalersystem med ægte surround sound

lyder også ok

> Hvilken mus kan anbefaldes til spil (3d spil). Har tænk på razor 2000, med
> en iceman musemåtte.

jeg har ikke prøvet det, men jeg kender nogen, der har, og de roser det til
skyerne, så det er nok også udemærket.

Hilsen Morten Christensen