MS Windows
briani 27239
Manglende billeder
Fra : PH123

Dato : 18-08-03 17:54

Jeg oplever tit at jeg får det lille røde kryds i nogle af de billeder jeg
ser på internet.
Jeg bruger XP og IE6.

Hvad kan det skyldes?

Fra : Jane

Dato : 18-08-03 18:07

PH123 skrev i <news:3f410491$0$83058$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> Jeg oplever tit at jeg får det lille røde kryds i nogle af de billeder

Tja det kan skyldtes meget, eksempelvis at ejeren af siden
ikke har oploadet billedet eller har skrevet forkert navn/sti
i koden eksempelvis gif istedetfor jpg...

For flere spekulationer overvej en gruppe om browsere.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 18-08-03 20:21

Jane skrev:

> For flere spekulationer overvej en gruppe om browsere.

Hvor der kører en tråd om netop det emne for tiden.

Madsen.