MS Windows
briani 27239
hvorfor genstarter min maskine hele tiden?~
Fra : Claus

Dato : 18-08-03 13:22

Efter en ren instaltion er min maskine begyndt med at genstarte hver 30 min
ca. hvordan kan det være ??

se billede i dk.binaer under samme navn.

claus

Fra : .Kody

Dato : 18-08-03 13:58

Tillykke du har fået virus.
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.blaster.worm.removal.tool.html

..Kody

Fra : Claus

Dato : 18-08-03 14:36

Den skrive at jeg ikke har blaster på min pc'er, når jeg køre det der fix
program...

Fra : Thomas Madsen

Dato : 18-08-03 14:51

Claus skrev:

> Den skrive at jeg ikke har blaster på min pc'er, når jeg køre det
> der fix program...

Men har du lukket det sikkerhedshul som Blaster udnytter?

WinXP Engelsk:
http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/sikkerhed/WindowsXP-KB823980-x86-ENU.exe

WinXP Dansk:
http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/sikkerhed/WindowsXP-KB823980-x86-DAN.exe

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-08-03 15:27

On Mon, 18 Aug 2003 15:50:35 +0200, Thomas Madsen
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Men har du lukket det sikkerhedshul som Blaster udnytter?

>WinXP Dansk:
>http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/sikkerhed/WindowsXP-KB823980-x86-DAN.exe

Jow, men er det fix ikke også inkluderet i de alm. sikkersopdateringer
på Windows Update? Eller skal man køre WindowsXP-KB823980-x86-DAN.exe
separat?

--
hilsen pl
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Thomas Madsen

Dato : 18-08-03 16:05

Peter Loumann skrev:

> Jow, men er det fix ikke også inkluderet i de alm.
> sikkersopdateringer på Windows Update?

Jeg fik en mail fra MS vedrørende opdateringen d. 16/7-03 og i
samme minut kunne den hentes fra Windows Update, så der er min
hentet fra. <news:Xns93D51BBE06DD.thomas@madsen.tdcadsl.dk>.

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-08-03 18:01

On Mon, 18 Aug 2003 17:05:18 +0200, Thomas Madsen
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg fik en mail fra MS vedrørende opdateringen d. 16/7-03

Så må du vist abonnere på sådan en service. Jeg får ikke den slags
mail fra ms.

>og i
>samme minut kunne den hentes fra Windows Update, så der er min
>hentet fra. <news:Xns93D51BBE06DD.thomas@madsen.tdcadsl.dk>.

Så skulle jeg være dækket ind - har installeret alt sikkerhedsmæssigt
derfra. Tak!

Fra : Thomas Madsen

Dato : 18-08-03 20:18

Peter Loumann skrev:

> Så må du vist abonnere på sådan en service.

Det gør jeg også.
http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/security/bulletin/notify.asp

Madsen.