MS Windows
briani 27239
Ikoner i højre hjørne forsvinder?
Fra : John Friis Løndal

Dato : 18-08-03 10:05

Jeg har en 4-5 programmer kørende, men oftest kan jeg ikke se ikonerne
i taskbjælken, nogen gange forsvinder min højtaler ikke. Programmerne
kører fint i taskmanager.
Det er ikke særligt praktisk at skulle stoppe programmet i taskmanager
og starte det igen for at komme ind i option for det aktuelle program.

Jeg har slået funktionen "skjul ikon hvis ikke brugt i lang tid" fra.

Hvad går galt?

Problemet skifter fra opstart til opstart!

My Best Regards from Agerskov, Denmark
John Friis Londal
Privat Email : londal@mail.dk
Privat homepage : http://home3.inet.tele.dk/jloendal/

Fra : Jane

Dato : 18-08-03 10:38

John Friis Løndal skrev i <news:news:ja51kvkh0ifqv2anovtgh3kj3vtg7oanff@
4ax.com>:

> Problemet skifter fra opstart til opstart!

Har du efter en opstart oplevet at et ikon har været der
for at forsvinde senere (uden en opstart i mellemtiden)?

Min erfaring er nemlig at nogle ikoner er *meget* længe
om at blive vist, fordi maskinen reelt ikke er færdig
med at starte op - men de kommer til sidst.

Den ikon som kommer først hos mig er også højtaleren,
og noget af det sidste er min firewall og antivirus
(gik naturligvis i panik et par gange over det til jeg
fik vænnet mig til den langsomme opstart).

Jane

Fra : John Friis Løndal

Dato : 18-08-03 11:34

On 18 Aug 2003 09:37:43 GMT, Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com> wrote:

>Har du efter en opstart oplevet at et ikon har været der
>for at forsvinde senere (uden en opstart i mellemtiden)?

Næ, de kommer slet ikke. Den værste er min SpamPal paraply, den kommer
næsten aldrig frem på linien, den mest stabile er højtaleren, men den
fosvinder dog også jævnligt. Alt virker tilsyneladen fint, borset fra
de til tider manglende ikoner.

John

Fra : Leo E

Dato : 18-08-03 14:25

John Friis Løndal <londal@mail.dk> wrote in message news:<fna1kvsqp7gg3crjaliu46olg3aoe42eu4@4ax.com>...

> [...]
> næsten aldrig frem på linien, den mest stabile er højtaleren, men den
> fosvinder dog også jævnligt. Alt virker tilsyneladen fint, borset fra

Prøv det her: www.systrayx.com/info.html
Leo