MS Windows
briani 27239
F1 under opstart
Fra : Preben Bech Badstrue

Dato : 18-08-03 08:50

Mon jeg kan få en til at besvare følgende:

Tidligere er det undertiden forekommet, at jeg skulle trykke F1 for at komme
videre med opstarten. Jeg tror selv, at det var fordi, jeg var kommet til at
berøre tastaturet. Efter en gang "scandisk" bliver jeg nødt til at gøre
det hvergang. Et mindre problem, men lidt irriterende. Kan jeg blive fri for
det?

En anden lille ting er, at der sommetider, når jeg slukker, kommer et lille
vindue med:"MEB BAD Pointer OK" Hvorfor kommer det?

Med venlig hilsen
Preben

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-08-03 09:01

"Preben Bech Badstrue" <badstue@stribnet.dk> skrev i en meddelelse

> Mon jeg kan få en til at besvare følgende:

Det tvivler jeg på, når du ikke giver ordentlige oplysninger...

Vi har da ikke allesammen en krystalkugle, vi kan kigge i?

Claus

Fra : Preben Bech Badstrue

Dato : 18-08-03 11:49

Undskyld!
Jeg regnede bare med, at mine spørgsmål næsten var for banale - noget med
at trykke på de rigtige knapper - og af ikke teknisk art.
Styresystem:WindowsXP
Processor: Intel PIII 733/133/256
RAM: 256 MB

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 18-08-03 12:09

> [...]
> Jeg regnede bare med, at mine spørgsmål næsten var for banale -
> noget med at trykke på de rigtige knapper - og af ikke teknisk art.

Jeg har oplevet at man skal trykker F1 i forbindelsen med "fejl" under opstart, i mit tilfælde forventede maskinen et 3½" drev, som
jeg havde fjernet.

Kommer der ikke en eller anden fejlmelding?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/