MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Geninstaller Windows
Fra : Kim S.

Dato : 17-08-03 14:18

Kan jeg genistaller Windows XP Pro uden at slette hvad jeg har på
disken.????

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-08-03 14:36

"Kim S." <Zero-Cool@adslhNO.pr0no.please.me.dk> skrev i en meddelelse

> Kan jeg genistaller Windows XP Pro uden at slette hvad jeg har på
> disken.????

I princippet ja...

Claus

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 17-08-03 14:47

> Kan jeg genistaller Windows XP Pro uden at slette hvad jeg har på
> disken.????
>
> Ja, bare vælg opgrader når den kommer, så bliver Windows som ny uden at
ændre noget. Men du skal hente opdateringerne igen.

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-08-03 18:16

Nu er det en geninstallation så han kan ikke vælge opgrader. Derimod
kan der vælges reparer.

Fra : Jens Petersen

Dato : 17-08-03 20:22

On Sun, 17 Aug 2003 19:16:11 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Nu er det en geninstallation så han kan ikke vælge opgrader. Derimod
>kan der vælges reparer.

Det er jeg da ellers ret sikker på at jeg gjorde for nogen tid siden,
jeg opgraderede til den samme version som lå på disken i forvejen.

--
Jens

Have you been drinking? You look blurry.

Fra : Steen Wrem

Dato : 17-08-03 22:47

Han kan uden problemer vælge opgrader. så lægger xp sig ind, og alt virker
som før, dog uden de opgraderinger, som er blevet foretaget.

vh SteenW

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 17-08-03 22:49

> Nu er det en geninstallation så han kan ikke vælge opgrader. Derimod
> kan der vælges reparer.

> Hej Jens

Jeg kan godt vælge opgrader i XP-pro, men resultatet er det samme.
Dengenistallerer og dermed rettes fejl automatisk.

venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-08-03 15:40

In dk.edb.system.ms-windows, Mogens Holm-Andersen <mhha@tdcadsl.dk>
says...
> Jeg kan godt vælge opgrader i XP-pro, men resultatet er det samme.
> Dengenistallerer og dermed rettes fejl automatisk.

Men den sletter ikke de data der ligger i forvejen og dermed er Kim S'
spørgsmål besvaret

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen