MS Windows
briani 27239
Hvorfor ikke mediaplayer 9
Fra : Per

Dato : 16-08-03 22:02

Hej NG!

Er der en grund til at jeg IKKE skal opgradere til Win Mediaplayer 9, har
ver. 8 nu.

Jeg har problemer med, at den ikke kan streame fra nettet. Den skrive noget
i retning med at WMP ikke kan afspille denne fil. Opret forbindelse til
internettet osv.

Men der er fuld forbindelse - så jeg tænkte på, om en opgradering ville
hjælpe.

Jeg kan godt downloade og så efterfølgende se klippet.

Er der nogen der har kendskab til ovennævte prob. og en evt. løsning?

Det virker som om at ver. 9 er skod efter hvad jeg kan læse i div. NG -
eller er det religion?

Mvh. Per!

Fra : Edmund

Dato : 16-08-03 22:21

Per skrev:

> Hej NG!
>
> Er der en grund til at jeg IKKE skal opgradere til Win Mediaplayer 9,
> har ver. 8 nu.

Hvis du prøver, skal du aktivere systemgendannelse, ellers kan du ikke
slette Mediaplayer 9 igen.

> Jeg har problemer med, at den ikke kan streame fra nettet. Den skrive
> noget i retning med at WMP ikke kan afspille denne fil. Opret
> forbindelse til internettet osv.

Har du et link man kan prøve med.

> Jeg kan godt downloade og så efterfølgende se klippet.
> Er der nogen der har kendskab til ovennævte prob. og en evt. løsning?

Det kan nogle gange hjælpe at lade Internet Explorer afspille den i
stedet for mediaplayer.

--
Mvh Edmund