MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fjerne mappe
Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-08-03 02:33

Hej
Efter jeg har formateret bliver mappen dokumenter\billeder ved med at komme
igen, selv om jeg sletter den.
Hvordan ordner jeg det ?

--
Vh
Tommy

Fra : Leo E

Dato : 16-08-03 07:19

"Tommy Hansen" <tommyhhXXX@tdcadsl.dk> wrote in message news:<bhk1k6$r2f$1@sunsite.dk>...
> Hej
> Efter jeg har formateret bliver mappen dokumenter\billeder ved med at komme
> igen, selv om jeg sletter den.
> Hvordan ordner jeg det ?
Er det den i delte dokumenter, og hvor kommer den igen?
Leo

Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-08-03 22:54

> Er det den i delte dokumenter, og hvor kommer den igen?
> Leo

Det er C:\Documents and Settings\tommy\Dokumenter\Billeder og inden i ligger
mappen med billedeksempler.

--
Vh
Tommy

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 16-08-03 09:32

Tommy Hansen wrote:
> Efter jeg har formateret bliver mappen dokumenter\billeder ved med at
> komme igen, selv om jeg sletter den.
> Hvordan ordner jeg det ?

Jeg har i lang tid forsøgt at komme af med hele Dokumentmappen, da det da er
en latterlig opfindelse. Men jeg har indtil nu bare måttet sande at det er
en meget integeret del af XP der ikke sådan lige lader sig fjerne...

--
Martin K

Fra : jens

Dato : 16-08-03 10:24

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> skrev i en

> Jeg har i lang tid forsøgt at komme af med hele Dokumentmappen, da det da
er
> en latterlig opfindelse.

Hvorfor er det det ?

>Men jeg har indtil nu bare måttet sande at det er
> en meget integeret del af XP der ikke sådan lige lader sig fjerne...

Ikke mere end den kan skjules, omdøbes, flyttes eller slettes da.

Mvh Jens

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 16-08-03 10:34

jens wrote:
> Hvorfor er det det ?

For det første fordi den ligger en fuldkommen langt ude sted:
C:\Documents and Settings\Navn\Dokumenter

Jeg ønsker ikke at have nogen som helt dokumenter til at ligge på C-drevet.
Det er kun et programdrev (for mig). Og dernæst at jeg nok selv skal
bestemme hvordan mine ting skal sorteres og organiseres. Der behøver jeg
ikke nogen støtttepædagog

> Ikke mere end den kan skjules, omdøbes, flyttes eller slettes da.

Så let er det desværre ikke. Mange PC-spil benytter nemlig denne mappe til
savegame og andre ting. Man kan dog komme en stor det af irritationen til
livs ved lige at tilføje følgende i genvejen for stifinderen:

/e,C:

Så starter den bare op med at vise det specificerede drev frem for
Dokumentmappen, som man så skal til at lukke og alt muligt...

Men det er et spørgsmål om smag og behag, og jeg kender da mange der
benytter Dokumentmappen meget, men det gør jeg nu bare ikke!

--
Martin K

Fra : jens

Dato : 16-08-03 10:44

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> skrev i en

> For det første fordi den ligger en fuldkommen langt ude sted:
> C:\Documents and Settings\Navn\Dokumenter

Så flyt den derhen hvor du vil have den.......

> [...]
> Det er kun et programdrev (for mig). Og dernæst at jeg nok selv skal
> bestemme hvordan mine ting skal sorteres og organiseres. Der behøver jeg

Det gør jeg heller ikke, min "dokumenter" ligger på D:\

> Så let er det desværre ikke. Mange PC-spil benytter nemlig denne mappe til
> savegame og andre ting. Man kan dog komme en stor det af irritationen til
> livs ved lige at tilføje følgende i genvejen for stifinderen:

Og det kan de stadig selvom dioks ligger på d, eller et andet drev.

Mails kan jo også "lagres" et andet sted end den vanvittige placering langt
nede i c drevet.

Mvh Jens