MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Geninstall. af XP
Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 13-08-03 19:21

En af mine venner har en XP, som ikke kører optimalt.
Vi overvejer at indstallere en ny, men vil gerne beholde alle indstillinger.

I win98 kan man blot indstallere oven i den gamle indstallation. Kam man
også gøre det med XP?

Hvis nej - hvad ville så være en god ide at tage backup af, og så kopiere
det tilbage igen senere?

På forhånd tak.
Flemming
Aalborg

Fra : Jens Petersen

Dato : 13-08-03 19:43

On Wed, 13 Aug 2003 20:21:25 +0200, "Flemming Holm Jensen"
<flemse@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
>I win98 kan man blot indstallere oven i den gamle indstallation. Kam man

Ja, man vælger bare at opdatere, så ruller det.

>Hvis nej - hvad ville så være en god ide at tage backup af, og så kopiere
>det tilbage igen senere?

Det er altid en god ide at tage backup

For en sikkerheds skyld kan man jo tage backup af post og foretrukne
og hvad der ellers måtte være af breve, budgetter og andre kreationer
man nødigt vil være foruden.

--
Jens

Give war a chance.

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 13-08-03 19:48

> Ja, man vælger bare at opdatere, så ruller det.

Fedt. Det var hvad jeg håbede på.

> Det er altid en god ide at tage backup

Selvfølgelig

> For en sikkerheds skyld kan man jo tage backup af post og foretrukne
> og hvad der ellers måtte være af breve, budgetter og andre kreationer
> man nødigt vil være foruden.

Tjek.

Mange tak
Flemming