MS Windows
briani 27239
fejl ved opstart
Fra : Kim K Petersen

Dato : 13-08-03 17:56

Hej.
Jeg fik nogle fejl da jeg startede Windows 98 i dag:
Bl.a.
"filen instit.bat eller er af tilhørende komponenter
blev ikke fundet".
Trykker på OK.
Så kommer næste :
"instit.batsom er angivet i filen WIN.INI kunne
ikke køres eller indlæses".
Trykker på OK.
Så kommer næste:
Filen marco!scr eller en af de tilhørende osv.
Trykker OK
marco!.scr som er angivet i filen osv.
Er det en virus der har gjort det ??
Jeg har Norman antivirus gennem TDC som
gerne skulle være fuldt opdateret.
Eller har jeg et problem i Windows???

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-08-03 22:58

Ser ud til at være virus.
Ser også ud til at den er fjernet igen men de enkelte kald i WIN.INI
er ikke, så slet dem selv.

Fra : Kim K Petersen

Dato : 14-08-03 16:19

Hej.