MS Windows
briani 27239
Fejl på bærbar
Fra : Per Jørgensen

Dato : 13-08-03 15:40

Min kærestes bærbare pc er begyndt at melde fejl ca 1-5 min efter
indlæsning af Windows XP.

Det starter som regel med at den melder Fejl i "Generic Host process for
win32
services", og man kan så trykke send eller undlad at sende fejlrapport.

Den bliver så efterfuldt af en åbenbart alvorlig fejl, som lukker computeren
efter 1 min. I et vindue som ikke kan lukkes står der noget lignende
"NT AUTHORITY/SYSTEM" og "Remote procedure call (RPC) sluttede uventet".

Pc'en er en amitech bærbar og hun bruger den medfølgende XP pakke med
diverse software.

Nogen der ved hvad disse fejl betyder og evt. hvordan man kan rette det
uden at skal geninstallere Windows igen.

Mvh
Per.

Fra : Per Jørgensen

Dato : 13-08-03 15:48

Hov læser lige i gruppen. Kan se der står en masse. Skulle have tjekket
inden jeg skrev mit indlæg. Undskylder mange gange.

Mvh
Per.