Low Profile DDR ram pc2100
Fra : Jonas R.

Dato : 20-08-03 13:52

JEg skal bruge noget low profile DDR ram som ikke er højere end 0.8". Det
skal bruges i et casetronic travla 134.

Nogen som ved hvor jeg kan få fat i det? Så helst at det ikke var ecc, men
hvis det er det eneste så er det oki!

MVH
Jonas

Fra : Anders Winther

Dato : 20-08-03 18:41

"Jonas R." <corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> skal bruges i et casetronic travla 134.
>
> Nogen som ved hvor jeg kan få fat i det? Så helst at det ikke var ecc, men

Tror kun det findes som ECC

http://www.valueram.com/config/type_parts.asp?type=DDRPC2100®ion=europe&FIND1.x=18&FIND1.y=9

http://www.valueram.com/europe/resellers.asp

AW
--
The Drug Design and Optimization Lab (D2OL)T works to discover
drug candidates against Anthrax, Smallpox, Ebola and SARS and