Ang. strømforbrug
Fra : Kyllerylle

Dato : 18-08-03 19:07

Er der nogen der ved hvor mange watt de forskellige dele i maskinen bruger ?
Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt min strømfors. er stor nok, når jeg udvider
lidt.

--

Mvh.

/Peter

Fra : Kyllerylle

Dato : 19-08-03 08:08

Er der slet ingen der kan hjælpe ?
Har fundet ud af at min cpu bruger ca. 70 watt.
Har så et GF4200 m. 128 mb ram, en brænder, en dvd, 2x 120 gb HD og en 60 gb
hd, 2 x256 mb ram, samt en smule løst.

--

Mvh.

/Peter

Fra : Michael Thomsen

Dato : 19-08-03 08:10

Hej Peter

Jeg har 300w PSU lownoise.

Jeg har tilsluttet en P4 2.4GHz
GF TI4200 128mb ram
Brænder
DVD
5 x hdds
5 x 80mm blæser
1 x 120mm blæser
neon rør

og jeg har strøm nok.

Fra : Kyllerylle

Dato : 19-08-03 09:18

Tak!!!

så kan jeg tage det hele lidt mere roligt.

--

Mvh.

/Peter

Fra : ArJo

Dato : 19-08-03 14:01

'Michael Thomsen' havde følgende at sige :

> Hej Peter
>
> Jeg har 300w PSU lownoise.
>
> Jeg har tilsluttet en P4 2.4GHz
> GF TI4200 128mb ram
> Brænder
> DVD
> 5 x hdds
> 5 x 80mm blæser
> 1 x 120mm blæser
> neon rør
>
> og jeg har strøm nok.

Hvilken PSU er det du har???
Selv har jeg overvejet at købe et AOpen H600B Black kabinet med
tilhørende 350W PSU. Den skulle gerne kunne trække:
GF TI4200 128mb ram
Brænder
DVD
2 x hdds
4 x 80mm blæser + CPU fan
og på sigt en DVD brænder
Er selv lidt i tvivl om den kan levere saft nok

mvh
ArJo