Billigste tonerpatron HP Laser 6L
Fra : Nielsen I

Dato : 18-08-03 16:01

Endnu engang tak til dig Steen for besvarelse af mit spørgsmål om kit til
denne printer.

Da jeg absolut står og skal bruge en toner-patron til samme printer, fordi
den nu får en ny chance når jeg får kittet, vil jeg gerne høre, hvor man
evt. kan købe en tonerpatron til denne... altså en pålidelig netbutik, hvor
man får varen hurtigt. Ville selvfølgelig være fedt, hvis nogle kender et
sted, hvor de er lidt billigere end andre steder. Jeg vil blive meget glad
for svar her, da jeg skal have fat i en denne uge. Pf. tak

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Nielsen

Fra : KsNa

Dato : 18-08-03 19:22

"Nielsen I" <liverpool3310@REMOVEPLEASEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sted, hvor de er lidt billigere end andre steder. Jeg vil blive meget glad
> for svar her, da jeg skal have fat i en denne uge. Pf. tak

Prøv www.inkclub.com

Mvh
Kim