S:133 mhz SDRAM
Fra : Henrichsen

Dato : 18-08-03 01:30

256mb + 128mb sælges kun samlet.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-03 07:26

Henrichsen skrev:
> 256mb + 128mb sælges kun samlet.

Hvad tror du markedsgrupperne er til, så
prøv igen i:

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-08-03 15:21

In dk.edb.hardware, Henrichsen <mk.h_fake@mail.dk> says...
> 256mb + 128mb sælges kun samlet.

Byder en skumbanan.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Inger & Jesper

Dato : 18-08-03 15:59

Tja jeg byder en skumbanan og en stang lakrids, det må jo være noget
skrammel siden det ikke kan sælges i markeds grupperne

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 20-08-03 06:18

"Inger & Jesper" <inger.jesper@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Tja jeg byder en skumbanan og en stang lakrids, det må jo være noget
> skrammel siden det ikke kan sælges i markeds grupperne

Byder en skumbanan, en lakridsstang og skummus... Mærkeligt at folk ikke har
fattet det med markedsgrupper endnu!

Mvh. Simon

Fra : MKH

Dato : 28-08-03 18:59

Kunne det måske være fordi jeg troede der blev postet i rette gruppe???
Nej-nej, alle er vel nogle sjovere der med vilje krydsposter som det passer
dem...
Tror i, (skumbananindehavere), at der er ret mange der køber i hardware,
annonceret
i denne gruppe? Nej vel.
Men tak til de fire opmærksomme gruppebrugere, der mere eller mindre skrev
det samme til mig.
Spis nu selv jeres slik, og spar lidt på det en anden gang.

Venligst,
Martin.
Nyhedsgruppe bruger siden et 9600 kbps modem var det hotte