Traadloest keyboard/mus
Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 15-08-03 13:21

Hejsa

Jeg leder efter et trådløst keyboard/mus, som har en rækkevidde på 4 meter.
Findes det eller skal jeg til at trække kabler....

mvh
Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk

Fra : Kai Andersen

Dato : 15-08-03 13:53

Logitech kan sagtens sende 4 meter, men jeg ved ikke om strømforbruget
bliver højere.
Kai

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 15-08-03 14:08

"Kai Andersen" <Hvisjegvarenrigmand@penge.dk> wrote in message
> Logitech kan sagtens sende 4 meter, men jeg ved ikke om strømforbruget
> bliver højere.
> Kai

Er det dem der hedder noget med MX?
Jeg syntes ikke jeg kan finde noget om rækkevidden på deres hjemmeside

mvh
Thomas D. Kryger

Fra : Kai Andersen

Dato : 16-08-03 06:56

Musen hedder MX700, jeg aner ikke hvad KBD hedder, men det er af lidt
ældre dato.
Jeg kan sagtens flytte det hen på sofabordet, og se skærmen via
tv-out, og der er ca. 5 meter.

Kai

Fra : Jesper Ryskin

Dato : 16-08-03 08:57

> Er det dem der hedder noget med MX?
> Jeg syntes ikke jeg kan finde noget om rækkevidden på deres hjemmeside

Du kan sagtens bruge Logitech. Min kone gik med mit tastatur for at rense
det fornyligt, men selv om hun gik 10 meter væk og en etage ned i vores hus,
kom der stadig "hjfkshahjkdfhjkawerew" på skærmen. Der var ingen vej udenom
at fjerne batterierne uanset hvor i huset hun var.

--

Jesper Ryskin, ejer af Webconsult
Danmarks førende leverandør af støjdæmpning til din PC. Anbefalet af Privat

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 16-08-03 09:06

"Jesper Ryskin" <ryskin@webconsult.dk> wrote in message

> [...]
Privat
> Computer, Alt om Data, Datatid, PC World og Politiken.

Det lyder godt!
Lige nu har jeg et Chieftec, som med helt friske batterier, kan nå næsten to
meter (dog ikke musen, men der er kun et batteri i).

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.krygerweb.dk/hec

Fra : Hindkaer

Dato : 16-08-03 16:48

Det må åbenbart være lidt forskelligt....

Mit trådløse Logitech sæt kan ikke række meget mere end 3 meter... og mener
også det er denne rækkevidde Logitech lover.

/hindkaer