Digitizer og pen
Fra : Jakob Laursen

Dato : 14-08-03 11:35

Jeg arbejder professionelt med grafik, men har endnu ikke gjort brug af en
digitizer. Hvad skal man købe?

Fra : Kai Birger Nielsen

Dato : 14-08-03 12:23

In <3f3b65c2$0$13262$edfadb0f@dread15.news.tele.dk> "Jakob Laursen" <mail@vises.ikke> writes:

>Jeg arbejder professionelt med grafik, men har endnu ikke gjort brug af en
>digitizer. Hvad skal man købe?

Inden du nu får sytten forslag til den bedste og dyreste løsning,
vil jeg foreslå dig at købe en, der er så billig at du bare
kan tillade dig at smide den væk bagefter. Brug den til at finde
ud af hvad du mangler og hvad du evt hader ved den løsning.
Og gå så bagefter ud og køb det rigtige.

Jeg er ikke professionel, men leger af og til med den her:
http://www.246.dk/wacompen.html

mvh Birger Nielsen (bnielsen@daimi.au.dk)

Fra : teknik

Dato : 14-08-03 14:44

Kai Birger Nielsen wrote:

> [...]

Wacom sidder nok toppen når det gælder gode digitizere og du kan finde dem rimelig billig på
www.edbpriser.dk
Jeg bruger selv en til hverdag !!
og er fuldt ud tilfreds

G.T.Andersen

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 14-08-03 21:15

On Thu, 14 Aug 2003 11:22:54 +0000 (UTC), bnielsen@daimi.au.dk (Kai
Birger Nielsen) wrote:

> [...]
>ud af hvad du mangler og hvad du evt hader ved den løsning.
>Og gå så bagefter ud og køb det rigtige.

Hvis du følger den metode, vil jeg foreslå GeniusNewsketch 1212 HR -
en pænt stor tegneplade for små 1.000 kr.
http://www.geniusnet.com.tw/product/tablet/1212hr3.htm

Skal du have f.eks. en Wacom i tilsvarende størrelser er prisen 4
gange så høj.

KS