Hjælp til gammel 24-nåls printer (Panasoni~
Fra : xXx www.1902.dk xXx

Dato : 14-08-03 10:40

Hej NG

Jeg har netop fundet min gamle Panasonic 24 nåls printer frem fra loftet,
men driveren har åbenbart ikke haft godt af at ligge der *G*

Jeg har søgt med google, jeg har søgt på panasonic's side, men jeg kan ikke
finde den nogen steder.

Er der nogen herinde der kender en driver-side, som jeg har overset?

Med Venlig Hilsen
Martin Callsen

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 14-08-03 10:56

"xXx www.1902.dk xXx" <salg@(FJERN_DETTE)1902.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan ikke finde den nogen steder.
>
> Er der nogen herinde der kender en driver-side, som jeg har overset?

Nu ved jeg ikke hvor du har kigget, så det er lidt svært at sige hvad du har
overset Men har du kigget her:
www.driverguide.com
Her er username og password:
username: driver
password: all

Hvad med at fortælle hvilken model det er, og hvilket styresystem du bruger?
Det kunnne være der er en med driveren "der ude"

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : xXx www.1902.dk xXx

Dato : 14-08-03 11:27

Soeren Nielsen wrote:
> [KLIP]
> Nu ved jeg ikke hvor du har kigget, så det er lidt svært at sige hvad
> [...]

Tak den havde jeg ikke kigget , og den var der faktisk, så mange tak.

> Hvad med at fortælle hvilken model det er, og hvilket styresystem du
> bruger? Det kunnne være der er en med driveren "der ude"

Grundet til jeg ikke skrev modelnummeret med det samme, var/er fordi det
skulle ikke lyde som om jeg bare ville have en driver kastet i nakken uden
at gøre noget selv

men tak for hjælpen
med venlig hilsen
martin callsen

Fra : Morten Winkler Jørge~

Dato : 14-08-03 11:43

> Grundet til jeg ikke skrev modelnummeret med det samme, var/er fordi det
> skulle ikke lyde som om jeg bare ville have en driver kastet i nakken uden
> at gøre noget selv

Der kan man bare se.
En med lidt netikette. Rart.

Morten