Hvad hedder dimsen?
Fra : Ukendt

Dato : 13-08-03 20:36

Hejsa.

Jeg har en bærbar computer uden serial, og et link til en lommeregner, som
er baseret på serial.
Hvad gør jeg, når min bærbare "kun" har USB, paralel, FireWire, PS/2, S-VHS
og IR?
Kan man få en dims til at sætte i et af disse stik, ligesom man kan lave så
mange andre forskellige stik om?
Hvis ja: Hvad hedder den? Hvor fås den? Hvad koster den? Og virker det?

PP

Fra : Brian Tingholm

Dato : 13-08-03 20:50

> Kan man få en dims til at sætte i et af disse stik, ligesom man kan lave

> mange andre forskellige stik om?

ja

> Hvis ja: Hvad hedder den? Hvor fås den? Hvad koster den? Og virker det?

http://www.midtdata.dk/asp/bestil/produktUgroup1.asp?para='Tconvertere'
OEM Adapter DB9 Hun -> DB25 Han
45 kr

aner ikke om det virker, men det ville jeg da tro, hvis du ellers kan få din
software til at lede efter lommeregneren på serial !!

Brian Tingholm

Fra : Jonas Jalling

Dato : 13-08-03 21:12

Brian Tingholm wrote:

> ja

http://www.midtdata.dk/asp/bestil/produktUgroup1.asp?para='Tconvertere'
> OEM Adapter DB9 Hun -> DB25 Han
> 45 kr

Hmm.. Og hvilket stik skulle han så putte den ind i?

Jeg tror i stedet at du skal kigge på sådan en her:
http://www.kabelguiden.dk/sandberg/hardware/13308.HTM

> aner ikke om det virker, men det ville jeg da tro, hvis du ellers kan
> få din software til at lede efter lommeregneren på serial !!

Den er netop beregnet til serial.

Jonas Jalling

Fra : Klaus

Dato : 13-08-03 22:14

"Palle Pindarm" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
lave så
> mange andre forskellige stik om?
> Hvis ja: Hvad hedder den? Hvor fås den? Hvad koster den? Og virker

USB/seriel converter.
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1614637934
Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-03 05:18

> det?
> >
> USB/seriel converter.
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1614637934
> Klaus

Hejsa.

Tak for jeres svar!
Det ser ud til, at jeg kan finde en løsning på mit problem, omend den virker
noget pebret.

PP

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 14-08-03 09:02

Thansen er fyldt med gode ideer:
http://www.thansen.dk/products.asp?c=161303579&n=496933624#xy

mvh. Torben

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-03 09:17

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzen@hotmailSLET.com> skrev i en
meddelelse news:4mH_a.50243$Kb2.2243004@news010.worldonline.dk...
> Thansen er fyldt med gode ideer:
> http://www.thansen.dk/products.asp?c=161303579&n=496933624#xy
>
> mvh. Torben

Hey - den var da et hit!
Dimsen kan afhentes for kr. 198,- et kvarters kørsel her fra.

Du skal sgu have mange tak!

PP