Nye ringetoner kræver WAP ??! mmhmm ?
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 21-08-03 19:46

Jeg kunne godt tænke mig fx. Mission Impossible eller James Bond temeaet
på min T68i, men i følge Telmores site kræver det WAP.

Der står ikke noget om at det koster noget at bruge WAP/tilmelde sig WAP
på deres site, så koster det kun noget at bruge det ?

Jeg har også jinglen fra Alias i mp3 format, kan den laves til en
ringemelodi, som duer på en T68i ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : ASC

Dato : 21-08-03 21:04

[2900] Jesper Haaber Gylling <jesper@gylling.net> wrote in article
<1g026vo.156g1ac14lp9xoN%jesper@gylling.net>...
> [...]
> Med venlig hilsen Jesper
>
> http://www.gylling.net/
> ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am - 0.30 am CET

Du kan tilmelde dig til Telmores GPRS tjeneste og dermed har du adgang til
WAP.
Såvidt jeg husker er det (GPRS) gratis indtil d. 1. sept.

mvh

ASC

Fra : Flemming

Dato : 21-08-03 21:10

ASC <ASC(fjern-dette)@Sonofon.DK> skrev i en meddelelse

> Du kan tilmelde dig til Telmores GPRS tjeneste og dermed har du
> adgang til WAP.
> Såvidt jeg husker er det (GPRS) gratis indtil d. 1. sept.

Nix, det løb er kørt. Du skulle havde tilmeldt dig inden den 15 juli, mener
jeg.

--
Mvh. Flemming
Lejlighed til salg (2V, Herlev)

Fra : Søren Blom

Dato : 22-08-03 00:39

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev
> [...]
> på deres site, så koster det kun noget at bruge det ?
>
> Jeg har også jinglen fra Alias i mp3 format, kan den laves til en

Du skal ikke tilmelde dig WAP, du skal bare have en WAP opsætning i dit
telefon, den kan du med rette hente på www.tdcmobil.dk eller på
http://borsen.dk/mobil/ du skal vælge TDC WAP det er samme opsætning for TDC
og Telmore.

WAP koster minuttakst, hvilket vil sige kr. pr. minut.

Du kan ikke bruge en MP3 eller andre lyd formater som ringetone i din
telefon da den ikke har polyfoniske ringetoner, du har "kun" mulighed for at
bruge telefonen eget lydformat.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 22-08-03 06:36

Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

> [...]
> telefon da den ikke har polyfoniske ringetoner, du har "kun" mulighed for at

Fint tak for svaret.

Kan mp3 filen ike konverteres til et brugbart format via et eller andet
lydprogram og så overføres via Bluetooth ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/