Sony Ericsson T200 viser ikke nummer ved o~
Fra : Anita

Dato : 21-08-03 17:13

Min nye Sony Ericsson T200 nægter pure at vise hvem der ringer til mig. Den
skriver blot Ukendt i displayet uanset om den der ringer til mig står i min
telefonbog eller ej. Når jeg modtager en sms kan den dog godt skrive navnet
på afsenderen.

Jeg har kigget i min manual til telefonen, men kan ikke se, at der skulle
være nogen indstilling jeg skal foretage eller ikke skulle have foretaget.

Nogen bud på hvad der er galt/kan gøres?

Mange hilsner og på forhånd tak,
Anita

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 21-08-03 18:35

"Anita" <baalac@*DONTSPAMME*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
min
> telefonbog eller ej. Når jeg modtager en sms kan den dog godt skrive

Du siger NYE Sony, hvilket måske kunne betyde nyt abbn. også (gætter bare).
Hos TDC ved jeg at der kan gå et par dage før VIS NUMMER funktionen virker
ved opkald. Derimod i forbindelse med SMS'er er det ikke noget mysterie, for
det er blot et ID der sendes med som fortæller at det er det nummer der kan
svares til.

Tror ikke det har noget med telefonen at gøre - absolut et abbn. afhængig
ting. Læs evt. dine vilkår hvis det er i forbindelse med nyt abbn. Hvis
ikke, så undskyld mit indlæg.

/ Jonas