sitemap
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 21-08-03 15:58

Nu har jeg sidet på google i flere timer og søgt efter en sitemap som jeg
skal bruge til min hjemmeside.

www.rtk-design.dk

Hvor kan jeg finde en... "færdig" lavet sitemap.?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Jesper Hansen

Dato : 21-08-03 16:59

> Hvor kan jeg finde en... "færdig" lavet sitemap.?

Her plejer Erik Ginnerskov at svare, han svare sikkert senere, men for at
komme ham i forkøbet vil jeg fortælle om hans side. Hjemmesideskolen hvor
man kan lære en masse også om sitemap, se følgende link :
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/map.asp

Venlig hilsen Jesper c",)

PS. Skal lige være plads til en hilsen til Erik Ginnerskov, lærerig side du
laver.

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 29-08-03 23:43

Hmm, jeg kan ikke lige finde helt ud af det der site map fra
Hjemmesideskolen..?

end til vidre har jeg lavet:

www.rtk-designd.dk/sitemap/sitemap.htm

hvordan får jeg samlet billederne så der bliver en hel linie.?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Jørn Andersen

Dato : 31-08-03 12:48

On Sat, 30 Aug 2003 00:43:22 +0200, "Rune Thougaard Kristensen"
<rune@rtk-design.dk> wrote:

> [...]
>
>end til vidre har jeg lavet:
>
>www.rtk-designd.dk/sitemap/sitemap.htm
>
>hvordan får jeg samlet billederne så der bliver en hel linie.?

Hvis du kigger lidt mere i koden til Hjemmesideskolen, vil du se:
- at deres sitemap bygger på tabelceller
- at der er et stylesheet som styrer en del af formateringen

Men ellers spørg i dk.edb.internet.webdesign.html, hvor dit spørgsmål
hører hjemme - og som jeg har sat FUT (Followup-To).

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj