T610
Fra : Henrik Andersen

Dato : 21-08-03 14:45

Hvordan lyder erfaringerne med SE T610???

Mvh Henrik

Fra : John

Dato : 21-08-03 16:46

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan lyder erfaringerne med SE T610???

Jeg gik selv fra en Nokia 6210 til en T610, og jeg er ikke skuffet -
tværtimod.

Det tog ikke andet end et par dage at vænne sig til den lidt anderledes
opbygning.

Telefonen er af en god kvalitet, har god lyd og en acceptabel følsomhed på
modtagelsen.

Menuerne er nemme at finde rundt i.

Alt i alt en telefon der efter min mening slår for eksempel Nokias 6610 og
7250 med flere længder.

Mvh

John

Fra : Maze

Dato : 21-08-03 17:12

Henrik Andersen wrote:

> Hvordan lyder erfaringerne med SE T610???

Det er den bedste telefon på markedet til prisen. Jeg skiftede til den
fra en 7210 med Camera HEadset, og jeg har ikke fortrudt et eneste
sekundt. Der er alt i den, som man har behov for. Bevares
billedkvaliteten er da ikke noget at skrive hjem om, men ganske fin til
MMS'er. Skærmen kan være lidt svær at se i solskin. Når man står med den
i hånden kan man godt blive lidt nervøs for at den skal blive ridset,
men den er meget meget hårdfør. Har haft tabt min 2 gange på et
klinkegulv fra hhv 1½ og 1 m. penge, og der er ikke kommet en ridse i
den endnu. Ordbogen kan føles lidt sløv, men man behøver ikke vente på
den, det kommer lige så snart man holder en lille pause.

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..

Fra : Janner

Dato : 21-08-03 18:08

Er oxo herre glad for min selvom den kun er fra i mandags *S* ...
feeeeeeeeeeed fon

Men et spørgsmål ... når man trykker joy stikket til højre kommer man til
menuerne ... fint nok, når jeg trykker det til venstre kommer jeg til "skriv
ny sms" også fino ... nedad giver det telefonbogen ... men piiiiiiiiiv opad
giver det noget wap adgang ??? Kan dette ikke ændres til den bladrer i
telefon bogen bagfra ? Sådan var det på min gamle T68i

På forhånd tak

Hygge

/Jan

Fra : John

Dato : 21-08-03 19:47

"Janner" <ask@me.just> skrev i en meddelelse
> [...]
> giver det noget wap adgang ??? Kan dette ikke ændres til den bladrer i
> telefon bogen bagfra ? Sådan var det på min gamle T68i

Det er da bare at vippe joystick'et en gang ned og så en gang op

Jeg syntes det er meget rart at man kommer til wap-menuen, men hvis det ikke
er noget man bruger på noget tidspunkt, er det selvfølgelig en spildt
funktion

Mvh

John

Fra : Janner

Dato : 22-08-03 12:43

> [...]
ikke
> er noget man bruger på noget tidspunkt, er det selvfølgelig en spildt

Ja oki vippe op og ned ... men kan man ikke redigere så man selv vælger hvad
der skal ske når man vipper opad ? Hvis man går ind i sine genveje kan man
jo redigere der .... Det lykkedes mig da ihvertfald at få splittet ad den
valgte ny besked når jeg rykkede til venstre ... men det fik jeg da lavet om
igen.

Hygge

Jan

Fra : Maze

Dato : 23-08-03 07:53

Janner wrote:
> [...]
> valgte ny besked når jeg rykkede til venstre ... men det fik jeg da lavet om

Har du kigget i manualen?