God lærebog til AC2000
Fra : Christian Meyer

Dato : 05-04-01 20:28

Hejsa!

Jeg søger efter en god lærebog til AutoCad 2000, især Architectural
Desktop overbygningen.
Vores nuværende lærebog på AUE er skrevet af vores lærer, og den er ikke
voldsomt brugervenlig.

Kender i nogle gode bøger? Gerne med mange eksempler, også til Lisp.
--

Microplanet Gravity
Den fedeste newsreader

Fra : Lars Nielsen

Dato : 08-04-01 13:07

Desværre findes der ikke nogen bøger på det danske marked, så vidt jeg ved
(ADT). Jeg har brugt manualen og selvkonstruerede opgaver i mangel af bedre.

Der er nok ikke marked for danske ADT bøger.....

mvh Lars Nielsen

Fra : Michael

Dato : 10-04-01 20:01

Hej Christian !

Frede Uhrskov i Holsted udgiver bøger på dansk om AutoCad.
Hans hjemmeside virker tilsyneladende ikke, prøv selv.

Jeg har en side om AutoCad, kig ind her:
http://home9.inet.tele.dk/michulla/page15.html

Hilsen

Michael