Har I problemer med Sonofon-SMS'er?
Fra : Rasmus Bruun

Dato : 05-04-01 19:55

Når jeg får tilsendt SMS'er via e-mail gennem nummer@note.sonofon.dk dukker
de først op efter et døgns tid. Det har været sådan de seneste uger. Er der
andre end mig der har dette problem?

--
Rasmus Bruun

Fra : SJ

Dato : 05-04-01 21:16

> [...]
dukker
> de først op efter et døgns tid. Det har været sådan de seneste uger. Er

Jeg har samme problem. Hvis jeg er heldig dukker sms'en op nogle dage for
sent, men ofte får jeg den slet ikke.

Johnny Sørensen

Klag over Viasat: http://hjem.get2net.dk/tour/viasat.htm

Fra : N/A

Dato : 05-04-01 23:25

Fra : Rasmus Bruun

Dato : 05-04-01 23:25

Søren Kjærulff Andersen:
> Ja, det er helt normalt. Operatører prioterer ikke e-mail særlig højt, så
de
> bliver kun sendt når der er "ledig tid" - de tjener jo heller ingen penge

> disse SMS'er - de "andre" som du sender direkte fra mobilos er der
virkelig
> penge i.

Nej, der er ikke penge i at ekspedere den enkelte mail-sms, men der er penge
i mine almindelige sms'er og min telefoni. Jeg synes at det er aldeles
uacceptabelt hvis de nedprioriterer mail-sms'erne. Det er en del af deres
service, og derfor bør den være lige så hurtig og pålidelig som de øvrige
services. Mange får en sms om at de har fået e-mail. Den glimrende funktion
falder jo til jorden hvis man først får sms'en 24 timer efter.

Eller stiller jeg for store krav?

--
Rasmus Bruun

Fra : Thomas Gulholm-Hanse~

Dato : 06-04-01 12:39

Jeg kender også til problemet - det er simpelthen for ringe! Hvordan ser
det ud hos andre operatørere??

Thomas

Fra : Fissefar

Dato : 06-04-01 13:10

Mobilix er røv hurtig!! For det meste under et minut. Jeg hader sonofon for deres
langsomme mails, og har næsten lyst til at opsige abbonemenet pga. det.
Røvsnaps!!

Fra : Benjamin.EMK

Dato : 06-04-01 17:43

"Rasmus Bruun" skrev d. 05-04-01 19:55 dette indlæg :
> [...]
>
> Har også været ude for det samme, fornær når man sender sms inde fra teledanmark og et par enkelte andre steder, så kommer de næsten lige efter.
Så om det er udbyderen eller sonofon, som er lang tid om at sende/modtage vd jeg ikke.

Med Venlig Hilsen

Benjamin.emk

http://www.kandu.dk/

Fra : RANielsen.

Dato : 06-04-01 22:21

"Rasmus Bruun" <rb@db.dk> ...
> [...]
dukker
> de først op efter et døgns tid. Det har været sådan de seneste uger.

Sonofon's SMS service er ikke værd at skrive hjem om. Efter at have
skiftet til en udbyder der benytter TeleDanmarks system, nu har så jeg
fundet ud af at Sonofon, har holdt mig kørende med et yderst langsomt
SMS system i gennem de sidste 3 år.

Jeg er ikke TeleDanmark mand, men deres Mobil net er Sonofons system
langt overlegent. IMO

--
Venlig hilsen: Rasmus.